72# Den gyldne regel til at få din målgruppes opmærksomhed

At få målgruppens opmærksomhed, kan faktisk være overraskende svært nogle gange! En disciplin vi også har bøvlet en del med førhen. Niels' har den gyldne regel som simplificerer hvordan man skal tænke sin kommunikation, for at målgruppen føler sig tryllebundet og spidser ører. Da vi først hørte reglen, så havde vi svært vi at forstå at det føltes så komplekst tidligere. Ha' en rigtig god lytter!  Men husk 👇 Vores gratis guide 👉 "Hvordan du skiller dig ud fra dine konkurrenter og bliver go-to personen i din niche" (Klik her) Connect med os på LinkedIn 👇 https://www.linkedin.com/in/niels-greve-s%C3%B8rensen-941047151/ https://www.linkedin.com/in/mads-lyng%C3%B8/

Om Podcasten

I podcasten 'set, hørt, valgt' taler vi om, hvordan selvstændige kan tiltrække flere kunder online. Formatet er en kombination af interviews med andre eksperter, som fortæller deres historie, strategier og tips og tricks til at blive set, hørt og valgt. Og så episoder, hvor Mads og Niels dykker ned i et specifikt emne, som er yderst relevant for selvstændige i rejsen fra anonym til anerkendt. Men hele omdrejningspunktet for podcaster er i bund og grund, hvordan man skærer igennem de digitale lydmur, og bliver set, hørt og valgt af målgruppen. Med værterne Mads Lyngø og Niels Greve.