S3 Ep55: Set eller overset? Service i 2025

Rachlins Reprimande - En podcast af Boom-X Audio - Torsdage

Kategorier:

1700 reaktioner. En blomsterbutik i København. En turbo-debat om kundeservice, butiksdød og den helt basale ting: at blive set. I denne episode af Rachlins Reprimande giver Dan Rachlin, Nana Parbst og Lasse Roldkjær stemme til kommentarsporet – fra de skarpe takes til de varme nuancer. Samtidig kører AI’et fuld analyse af hele tråden og kortlægger de store spor: “bliv set”-kravet vs. “ro på – buketter er håndværk,” servicekultur, oplæring og ledelse, to-vejs-ansvaret mellem kunder og ansatte, by vs. provins, kendis-kortet – og de konkrete anbefalinger, hvor servicen faktisk spiller. Resultatet er både underholdning og overblik: detailhandel, kundeservice, e-handel og hverdagens mikro-ritualer – samlet i én episode, der går efter nerven i dansk servicekultur. Del gerne episoden og deltag i diskussionen på Dan Rachlins Facebookvæg - her er der altid plads til din stemme. Vært og reprimandeforfatter : Dan Rachlin. Medværter og stemmer til kommentarsporet Nana Parbst & Lasse Roldkjær. Tilrettelæggelse: Lasse Roldkjær