S01 EP18: De vigtigste KPI’er i service

Der findes et hav af KPI’er, som du kan definere din servicestrategi ud fra. Men hvilke KPI’er er egentligt de vigtigste eller de mest givtige at måle ud fra? Steffen og Jacob giver deres bud på, hvilke tre KPI’er der er de vigtigste at måle på i en kundeserviceafdeling i dette afsnit af ‘Servicebrief’. Læs mere om kundeservice, salg og ledelse: www.extramile.dk, www.sesamsesam.dk, www.kjellerupkommunikation.dk Værter: Steffen Ekelund og Jacob Kjellerup Musik: www.bensound.comLæs mere om kundeservice, salg og ledelse: www.extramile.dk, www.kjellerupkommunikation.dk Værter: Steffen Ekelund og Jacob Kjellerup

Om Podcasten

Podcasten er til dig, der gerne vil blive klogere på god kundeservice, og hvordan der nemt kan skabes mærkbare forandringer for medarbejdere, ledere og ikke mindst kunder. Du vil føres igennem de vigtigste emner af de to eksperter, Steffen Ekelund og Jacob Kjellerup, som begge har været konsulenter i kundeservice og salg i mange år. Konceptet er enkelt; ærlige og no BS-samtaler, som dykker ned i relevante service-emner, hvor du får serveret værdifulde erfaringer fra erhvervslivet, de bedste tips og tricks og ikke mindst små hemmeligheder, der kan gøre en enorm forskel. God fornøjelse med Servicebrief!