S03 EP03 - Hvordan undgår vi nedprioritering af og distance til kundeservice-teamet?

Vi oplever desværre, at kundeserviceafdelingen ofte nedprioriteres og glemmes ude i virksomhederne ... Det kan fx være til festarrangementer og i takketaler, og så kan det også blive glemt, at det tit er servicemedarbejderne, der sidder i saksen, hvis andre afdelinger har lavet fejl!Så hvad kan vi gøre ved det? Hvordan undgår vi frustrationerne omkring det? Hør, hvad Steffen og Jacob finder frem til 🙌🏻Læs mere om kundeservice, salg og ledelse: www.extramile.dk, www.kjellerupkommunikation.dk Værter: Steffen Ekelund og Jacob Kjellerup

Om Podcasten

Podcasten er til dig, der gerne vil blive klogere på god kundeservice, og hvordan der nemt kan skabes mærkbare forandringer for medarbejdere, ledere og ikke mindst kunder. Du vil føres igennem de vigtigste emner af de to eksperter, Steffen Ekelund og Jacob Kjellerup, som begge har været konsulenter i kundeservice og salg i mange år. Konceptet er enkelt; ærlige og no BS-samtaler, som dykker ned i relevante service-emner, hvor du får serveret værdifulde erfaringer fra erhvervslivet, de bedste tips og tricks og ikke mindst små hemmeligheder, der kan gøre en enorm forskel. God fornøjelse med Servicebrief!