S03 EP05 - Derfor er åbne spørgsmål afgørende for gode kunderelationer

Der er fornemt besøg fra Theis Guldberg, konsulent hos Kjellerup Kommunikation. Theis og Jacob dykker ned i emnet 'Åbne spørgsmål', som er enormt vigtige, hvis du arbejder med kundeservice – og gerne vil skabe en god relation 🔗Hvordan kan det nu være, at de er SÅ vigtige? Lyt med og få tricks til at give endnu bedre service.Læs mere om kundeservice, salg og ledelse: www.extramile.dk, www.kjellerupkommunikation.dk Værter: Steffen Ekelund og Jacob Kjellerup

Om Podcasten

Podcasten er til dig, der gerne vil blive klogere på god kundeservice, og hvordan der nemt kan skabes mærkbare forandringer for medarbejdere, ledere og ikke mindst kunder. Du vil føres igennem de vigtigste emner af de to eksperter, Steffen Ekelund og Jacob Kjellerup, som begge har været konsulenter i kundeservice og salg i mange år. Konceptet er enkelt; ærlige og no BS-samtaler, som dykker ned i relevante service-emner, hvor du får serveret værdifulde erfaringer fra erhvervslivet, de bedste tips og tricks og ikke mindst små hemmeligheder, der kan gøre en enorm forskel. God fornøjelse med Servicebrief!