S03 EP10 - Vær taknemmelig over for dine kunder

I det her korte afsnit snakker Jacob Kjellerup med konsulent og coach Theis Guldberg om taknemmelighed. For hvorfor er det vigtigt at være taknemmelig over for vores kunder i kundeservice – og hvordan kan vi gøre det? Det bliver lidt dybt – og meget fedt, og du vil ikke fortryde det, hvis du begynder at have mere fokus på at være taknemmelig i dit job.Læs mere om kundeservice, salg og ledelse: www.extramile.dk, www.kjellerupkommunikation.dk Værter: Steffen Ekelund og Jacob Kjellerup

Om Podcasten

Podcasten er til dig, der gerne vil blive klogere på god kundeservice, og hvordan der nemt kan skabes mærkbare forandringer for medarbejdere, ledere og ikke mindst kunder. Du vil føres igennem de vigtigste emner af de to eksperter, Steffen Ekelund og Jacob Kjellerup, som begge har været konsulenter i kundeservice og salg i mange år. Konceptet er enkelt; ærlige og no BS-samtaler, som dykker ned i relevante service-emner, hvor du får serveret værdifulde erfaringer fra erhvervslivet, de bedste tips og tricks og ikke mindst små hemmeligheder, der kan gøre en enorm forskel. God fornøjelse med Servicebrief!