Hallo hvem er det? #4: Bare hold 9-tallet nede
The Lake Radio - En podcast af The Lake Radio
Kategorier:
Lejlighedsvist tilbage efter pause af en vis længde. Heldigvis ikke noget der har lagt låg på skabertrangen! Nye medarbejdere og kunder og opgaver kommer til vores reklamebureau ‘Lytternes reklamebureau’. Mere hundemusik. Vi kommer i dybden med det. Får det snakket igennem! En lytter har fået kasettebåndsafspiller i køkkenet og søger dansksproget musik om mad det er godt at kokkere til. Kan du hjælpe os med noget af alt det her? Leder du efter job? Hvilke ændringer vil du gerne være med til at skabe i verden? Vi skaber den sammen fordi vi arbejder på det samme (sted). To do-liste (vi er i gang med følgende opgaver): – Ny opgave til lytternes reklamebureau fra DJ Moviestar Planet 2: narcissist hjulspind, en kampagne som rammer alles narcissisme og på en måde derfor samler narcissisterne på et ufrivilligt fodboldhold så de kan se hvor meget de har til fælles og at deres narcissisme på den måde er ulogisk. – Identificere sange fra lytteren ‘Age of Empires 2’: sang 1, dansk hippie-sang med txt-linjen “så skal vi ha det rart igen + og aldrig ride ranke igen”, sang 2, “jeg plukker fløjsgræs” i funky dansktop-version, sang 3 “dansevise” i instrumentalversion med funky blæsere – Ny opgave, igang: musik der passer til lytter Emilitsens kulinariske kasettebånd til køkkenradioen. Sange om mad, gerne på dansk. Skal være gode at lave mad til. ✓ Løst i den seneste udsendelse: finde på et plottwist / point of no return til Babby J’s børne-julekalendermanuskript. ✓ Løses i denne udsendelse: (Lytteren Pladestikkeren) Lytternes reklamebureau: Lav en reklamekampagne for aldring/det at ældes uden at blive tynget af kulturelt forudbestemte skæringstidspunkter og forventninger (eks: har ik fået (nok) børn, pensionsopsparing, mv.) ✓ Bjarne Stoickholms ånd er med os hver gang vi spiller ‘Hunderpartiet’, så løst: Forsøg at headhunte musikkeren Bjarne Stockholm til lytternes reklamebureau – (Lytteren Elrenser) Lytternes reklamebureau: Lav en kampagne til fordel for klichéer, skab en mere nuanceret og realistisk forståelse af hvorfor klichéer er nødvendige/gode/ikke fortjener et dårligt ry. – Der var indløbet nogle bud pr. SMS som vi ikke nåede at læse højt. Kommer i næste pgm.: (Lytteren Jeffy): Få fyldt hullerne ud i listen over danske kommuners slogans ved at finde på slogans til de kommuner der endnu ikke har et [https://da.wikipedia.org/wiki/Liste_over_danske_kommuners_slogans]. Musik spillet i showet: 001 - (D. 7. maj, er det Ole Berthelsen-dag) Ole Berthelsen - Inde på gamle torv 002 - Macka B - Cucumber (Cucumba) 003 - The Hungry Food Band - Pizza for breakfast (is alright) 004 - Alexander Marcus - Hawaii Toast Song 005 - Bodenständig 2000 - In Rock 16 Bit 006 - King Curtis - Memphis Soul Stew 007 - (DJ'en på lytternes reklamebureau spiller baggrundsmusik) Tiësto - Lethal Industry 008 - (ukendt kunstner) - (Sang om familiens hund "Trold" der ønsker at komme ud i haven for at sige vov mv., det er noget 'der dur' ifølge familien hvis hund hedder "Trold") 009 - (Stakkelsbær og August fra Nørgaard gør opmærksom på computerspillet) Silent Hill 2 - Dog Ending 010 - Safa - Hundesang 011 - Bjarne Stockholm - Hundepartiet 012 - Dean Fraser - Pindaz Valley