306 Episoder

  1. Krigen om førstepladsen på Google. Med Henning Madsen

    Udgivet: 13.11.2021
  2. Læring skal prioriteres som kommercielle investeringer. Med Jane Nielsen

    Udgivet: 19.10.2021
  3. Viden er informationer sat i kontekst. Med Linda Greve

    Udgivet: 11.10.2021
  4. Træning og læring skal integreres i forretningen. Med Pernille Ravnskov

    Udgivet: 4.10.2021
  5. Skal investorer bygge et support-team? Med Bo Møller

    Udgivet: 29.9.2021
  6. I Tivoli er læring en aktiv del af driften. Med Katja Lohmann

    Udgivet: 27.9.2021
  7. Læringskulturen i The Marketing Guy. Med Nick Traulsen

    Udgivet: 19.9.2021
  8. God læring med vilje i Bigum&Co. Med Thomas Bigum

    Udgivet: 6.9.2021
  9. Læringsindhold som en del af salgstragten . Med Martin Abildgaard

    Udgivet: 30.8.2021
  10. Hvordan understøttes læring? Med Mads Høj Jensen og Peter Simonsen

    Udgivet: 23.8.2021
  11. Ofirs turnaround. Med Karsten Vikke og Alexander Kragh

    Udgivet: 19.8.2021
  12. Digitalisering af service. En samtale mellem Thomas Østerkjerhuus og Tomas Maltha Krogh

    Udgivet: 9.8.2021
  13. Autencitet i marketing. En samtale med Thomas Østerkjerhuus og Nick Traulsen

    Udgivet: 19.7.2021
  14. Sådan investerer Bomae i branding. Med Tomas Maltha Krogh

    Udgivet: 11.7.2021
  15. Salg anno 2021. En samtale med Peter Haahr og Thomas Østerkjerhuus

    Udgivet: 25.6.2021
  16. Skab rum til fokus og fordybelse. Med Nick Traulsen

    Udgivet: 21.6.2021
  17. Det uforløste (HR) ansvar i virksomheden. Med Nicklas Pyrdol

    Udgivet: 13.6.2021
  18. Hvordan skal HR digitaliseres? Med Rasmus Festersen

    Udgivet: 7.6.2021
  19. Hvornår skal virksomheder investere i HR? Med Mads Paaskesen

    Udgivet: 28.5.2021
  20. Hvem har ansvaret for HR i virksomheden? Med Bjarne Lauritsen

    Udgivet: 17.5.2021

4 / 16

Hvad skal der til for at skabe fremtidens virksomheder? På At Turde FM forsøger jeg at finde svaret, så du kan træffe de bedste beslutninger i din virksomhed.