Den Handlende Idé - Fra storytelling til storydoing
En podcast af Reklamelinjen
Kategorier:
36 Episoder
-
16 - Verden uden målgrupper
Udgivet: 26.3.2020 -
13. Fodbold er en religion
Udgivet: 23.3.2020 -
12 - Reklamens første guldalder
Udgivet: 22.3.2020 -
15. Intet nyt under solen
Udgivet: 15.3.2020 -
14. Tid til forandring
Udgivet: 14.3.2020 -
11 - Det svenske nummer
Udgivet: 11.3.2020 -
10 - Intet liv uden reklame
Udgivet: 10.3.2020 -
09 - Låneluppen
Udgivet: 9.3.2020 -
08 - Handel er en udveksling
Udgivet: 8.3.2020 -
07 - Verdens bedste job
Udgivet: 7.3.2020 -
06 - Ingen verden uden handel
Udgivet: 6.3.2020 -
05 - Den nye guldalder
Udgivet: 5.3.2020 -
04 - Forord af Claus Skytte
Udgivet: 4.3.2020 -
03 - Forord af Kaare Grundtvig og Per Holm Henriksen
Udgivet: 3.3.2020 -
02 - Tak
Udgivet: 2.3.2020 -
01 - Titel, forfattere og oplæser
Udgivet: 1.3.2020
Dette er ikke en bog om brændende platforme og alle mulige andre skræmmende scenarier om marketing- og reklamebranchen. Dem synes vi der er rigeligt af. Dette er derimod en optimistisk og positiv bog. Den handler om alle de muligheder, som vi står overfor lige nu. Aldrig har vi haft flere redskaber, platforme og virkemidler at benytte os af. I stedet for blot at pege på problemerne, som reelt set var vores eneste mulighed for få år siden, er vi nu i stand til rent faktisk at hjælpe organisationer, virksomheder og deres brands med at handle på det. Vi skal blot spørge ”Hvad kan vi hjælpe med?”