Designer Notes

En podcast af Idle Thumbs

Kategorier:

84 Episoder

  1. Designer Notes 24: Sid Meier - Part 2

    Udgivet: 23.11.2016
  2. Designer Notes 23: Sid Meier - Part 1

    Udgivet: 25.10.2016
  3. Designer Notes 22: Amy Hennig - Part 2

    Udgivet: 4.10.2016
  4. Designer Notes 21: Amy Hennig - Part 1

    Udgivet: 20.9.2016
  5. Designer Notes 20: Liz Ryerson

    Udgivet: 4.8.2016
  6. Designer Notes 19: Louis Castle

    Udgivet: 15.6.2016
  7. Designer Notes 18: Offworld Trading Company

    Udgivet: 6.5.2016
  8. Designer Notes 17: Ananda Gupta

    Udgivet: 1.4.2016
  9. Designer Notes 16: Tyriq Plummer

    Udgivet: 15.2.2016
  10. Designer Notes 15: Nels Anderson

    Udgivet: 19.1.2016
  11. Designer Notes 14: Mark Herman

    Udgivet: 21.12.2015
  12. Designer Notes 13: Jamie Cheng

    Udgivet: 13.11.2015
  13. Designer Notes 12: Davey Wreden

    Udgivet: 15.10.2015
  14. Designer Notes 11: Chris Avellone

    Udgivet: 9.9.2015
  15. Designer Notes 10: Nina Freeman

    Udgivet: 5.8.2015
  16. Designer Notes 9: Bruce Shelley

    Udgivet: 26.6.2015
  17. Designer Notes 8: Daniel Benmergui

    Udgivet: 8.6.2015
  18. Designer Notes 7: Brad Muir

    Udgivet: 4.5.2015
  19. Designer Notes 6: Chelsea Howe

    Udgivet: 20.4.2015
  20. Designer Notes 5: Daniel Cook

    Udgivet: 9.3.2015

4 / 5

Why do we make games? Every designer has a different and very personal answer to that question. Soren Johnson, founder of Mohawk Games, sits down with noted designers to find out by examining their careers as a whole.

Visit the podcast's native language site