Digital Forretningsforståelse
En podcast af Tarjei Heggernes
44 Episoder
-
Karen Osmundsen fra NHH om mennesker og digital transformasjon
Udgivet: 1.2.2021 -
Gisle Martens Meyer om digitalisering av musikkbransjen
Udgivet: 18.1.2021 -
Kenneth Rasmus Greve om digitalisering av nyheter
Udgivet: 1.11.2020 -
Kim Diaz Holm om TikTok
Udgivet: 13.10.2020 -
Pandemispesial: Bærekraft og pandemi, med Sveinung Jørgensen og Lars Jacob Tysnes Pedersen
Udgivet: 25.5.2020 -
Pandemispesial: Digitalisering under koronakrisen med Geir Jåthun Hindenes
Udgivet: 25.3.2020 -
Pandemispesial: Koronavettreglene for merkevarer med Jørgen Helland
Udgivet: 19.3.2020 -
Eirik Bakke fra Bulder Bank om digital markedsføring
Udgivet: 12.3.2020 -
Andre Tangen om digitalisering i BIR
Udgivet: 28.2.2020 -
Ole Øyen, Karabin om gevinster ved digitalisering
Udgivet: 13.2.2020 -
Stian Osmundsen, Turbo Tape Games og New & Company om spillbaserte strategiske scenarioer
Udgivet: 30.1.2020 -
BI-professor Petter Gottschalk om kunnskap og teknologi
Udgivet: 23.1.2020 -
Svein Ølnes, Vestlandsforskning om blokk-kjeder og kryptovaluta
Udgivet: 16.1.2020 -
Hauk Landsverk Digital Direktør i Elkjøp Nordic om CDO-rollen
Udgivet: 8.1.2020 -
Espen Grimmert, Sparbanken Vest om sosiale medier
Udgivet: 8.11.2019 -
Mads Nordmo Arnestad, BI, om kunstig intelligens og ansettelser
Udgivet: 31.10.2019 -
Atle Sivertsen, Finance Innovation om plattformer
Udgivet: 18.10.2019 -
Jørgen Helland om digitale merkevarer
Udgivet: 10.10.2019 -
Gunnar Crawford, Smartbysjef Stavanger Smart City
Udgivet: 4.10.2019 -
Ragnvald Sannes, Senter for digitalisering, BI
Udgivet: 26.9.2019
I denne podkasten snakker forfatteren av boken Digital Forretningsforståelse med gjester om ulike tematikker innen digitalisering. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
