Førerfeltet
En podcast af Børsen og Meta
4 Episoder
-
Semler Gruppen er Danmarks største bilimportør: Virkeligheden er allerede, at folk prøvekører og køber deres biler virtuelt
Udgivet: 27.6.2022 -
Carlsberg: Hvor markedsfører man sig, når store tv-kampagner, fodboldsponsorater og den ’probably’ bedste tagline i nyere tid ikke længere er nok?
Udgivet: 13.6.2022 -
Kvik: Droppede tv i 2015 – siden er væksten kun gået én vej
Udgivet: 30.5.2022 -
Søstrene Grene: Hvordan digitaliserer man forretningen, når fysiske butikker er hele brandets DNA?
Udgivet: 11.5.2022
1 / 1
(Annoncørbetalt af Meta) I Førerfeltet møder vi nogle af de største danske brands, der er forrest i feltet, når det gælder digital transformation. Fælles for dem er, at de har været nødt til at forstå og anvende nye teknologier som VR, kunstig intelligens eller Metaverset i deres forretning for ikke at tabe kapløbet om forbrugernes opmærksomhed.