Furidashi Game Design Academy
En podcast af Nicholas Theisen - Torsdage
147 Episoder
-  
93. Same As It Ever Was - Year End Special Pt. 1
Udgivet: 28.11.2022 -  
UNLOCKED! 41. Furidashi Behind the Scenes
Udgivet: 21.11.2022 -  
92. Ludonarrative Harmony?
Udgivet: 14.11.2022 -  
91. VR Failing
Udgivet: 7.11.2022 -  
90. Subjective Progression
Udgivet: 31.10.2022 -  
89. Accessing Super Smash Bros.
Udgivet: 24.10.2022 -  
88. Combat Encounters
Udgivet: 17.10.2022 -  
87. Combat as Narrative
Udgivet: 10.10.2022 -  
86. Learning Thru Immersion
Udgivet: 3.10.2022 -  
85. The Immersion Spectrum
Udgivet: 26.9.2022 -  
84. Hard and Soft World Building
Udgivet: 19.9.2022 -  
83. World Building in Game Design
Udgivet: 12.9.2022 -  
82. Progression Is [Not] Narrative (Teaser)
Udgivet: 5.9.2022 -  
81. Player Narrative vs. Game Narrative
Udgivet: 29.8.2022 -  
80. Storytelling Through Gameplay (Teaser)
Udgivet: 22.8.2022 -  
79. The ”What” of Video Game Storytelling
Udgivet: 15.8.2022 -  
78. Narrative vs. Progression (Teaser)
Udgivet: 8.8.2022 -  
77. Narrative Delivery in Video Games
Udgivet: 1.8.2022 -  
76. MDA: Games As Commodities? (Teaser)
Udgivet: 25.7.2022 -  
75. Mechanics, Dynamics, Aesthetics
Udgivet: 18.7.2022 
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.
 