Furidashi Game Design Academy
En podcast af Nicholas Theisen - Torsdage
147 Episoder
-
36. Mobile Games Revolution
Udgivet: 27.9.2021 -
35. Designing Moral Choices (Teaser)
Udgivet: 20.9.2021 -
34. Eliciting Player Empathy
Udgivet: 13.9.2021 -
33. Social Reproduction in Game Design (Teaser)
Udgivet: 6.9.2021 -
32. The Core Game Design Loop
Udgivet: 30.8.2021 -
Chillrant 11 - A Critique of the Core Gameplay Loop
Udgivet: 23.8.2021 -
*UNLOCKED* 31. Misogyny Makes Games Worse
Udgivet: 16.8.2021 -
30. How To Be a Gamedev Ally
Udgivet: 9.8.2021 -
29. The Liminal Space Between Indie and AAA (Teaser)
Udgivet: 2.8.2021 -
28. Of Oreos and Call of Duty
Udgivet: 26.7.2021 -
Chillrant 10 - No Such Thing As Indie Games? (Teaser)
Udgivet: 22.7.2021 -
AggressiveRant - Stadia Ruins Game Design
Udgivet: 19.7.2021 -
27. Creative Direction and Auteur Theory (Teaser)
Udgivet: 12.7.2021 -
26. Many Roads to Gamedev w/ Masao Kobayashi
Udgivet: 5.7.2021 -
25. We [Don't] Hate Final Fantasy X-2
Udgivet: 28.6.2021 -
24. Centering Writing in Final Fantasy 14
Udgivet: 21.6.2021 -
23. Level Design II - Revealing Mechanics (Teaser)
Udgivet: 14.6.2021 -
22. Level Design I - Foundations
Udgivet: 7.6.2021 -
21. Game as Platform (Teaser)
Udgivet: 31.5.2021 -
20. What Constitutes a Game?
Udgivet: 24.5.2021
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.
