32 Episoder

  1. #32: Udenlandsk inspiration til datadrevet e-commerce vækst - med Daniel Chabert

    Udgivet: 23.9.2024
  2. #31: Hobbiis rejse fra idé til et exit på næsten en milliard kr. - med Jens Reimer Olesen

    Udgivet: 9.9.2024
  3. #30: Sådan har Matas skabt et kommercielt community på de sociale medier - med Maja Fabech

    Udgivet: 26.8.2024
  4. #29: Maksimér performance før du tænker på branding

    Udgivet: 12.8.2024
  5. #28: Sådan måler du effekten af din markedsføring og branding - med Jacob Holst Mouritzen

    Udgivet: 29.7.2024
  6. #27: Få konverteringsoptimering til at bidrage til din marketingstrategi - med David Jeppesen

    Udgivet: 15.7.2024
  7. #26: TV2Play - Marketingstrategien der skal skabe og fastholde flere abonnenter

    Udgivet: 1.7.2024
  8. #25: Sådan får vi nye kunder til vores bureau i PL & Partners

    Udgivet: 17.6.2024
  9. #24: Effekten af TV-annoncering er overvurderet - med TV-kongen Keld Reinicke

    Udgivet: 3.6.2024
  10. #23: Et indblik i Rynkebys modige branding-satsning og mediestrategi

    Udgivet: 21.5.2024
  11. #22: Key takeaways fra 15 marketingchefers planer for 2024

    Udgivet: 6.5.2024
  12. #21: SHAPING NEW TOMORROWs tilgang til Performance Branding

    Udgivet: 22.4.2024
  13. #20: Sådan udvikler Telia deres produkt og marketing gennem Test & Learn

    Udgivet: 8.4.2024
  14. #19: Sådan skaber POWER millioner i omsætning fra organisk SoMe

    Udgivet: 25.3.2024
  15. #18: Universal Musics opskrift på at skabe fremtidens artister med Paid Social

    Udgivet: 11.3.2024
  16. #17: Sådan driver Miinto en e-commerce med milliardomsætning

    Udgivet: 26.2.2024
  17. #16: Opskriften på Datadrevet SoMe Content, der altid skaber resultater

    Udgivet: 12.2.2024
  18. #15: Du taber penge på mange af dine kunder. Men hvilke? - med Female Invest

    Udgivet: 29.1.2024
  19. #14: Hvad kan du lære af NGO'ernes opskrift på performance?

    Udgivet: 15.1.2024
  20. #13: Opskriften på den gode digitale strategi - med Jacob Holst Mouritzen

    Udgivet: 2.1.2024

1 / 2

Lær at forstå komplekse marketing-emner og få konkrete forslag til din egen annoncering, serveret på en spiselig måde. Produceret af PL & Partners.