Marketing Brief
En podcast af Emil Kristensen & Halfdan Timm
662 Episoder
-
EP #61: Snapchat markedsføring med Steffen Førgaard
Udgivet: 8.4.2017 -
EP #60: Quora annoncering
Udgivet: 7.4.2017 -
EP #59: Gråzone online marketing - hvor vi aldrig bevæger os (eller..)
Udgivet: 6.4.2017 -
EP #58: Videomarkedsføring feat. Henrik Brændgaard
Udgivet: 5.4.2017 -
EP #57: Case: ErgoPartner - E-mail marketing & Facebook annoncering
Udgivet: 4.4.2017 -
EP #56: Personlig branding - Hvordan vi gør og hvordan du kommer igang
Udgivet: 3.4.2017 -
EP #55: Investering i aktier inden for online markedsføring og e-commerce
Udgivet: 2.4.2017 -
EP #54: Reddit annoncering
Udgivet: 1.4.2017 -
EP #53: Retargeting på sociale medier feat. Steffen Hedebrandt
Udgivet: 31.3.2017 -
EP #52: Den perfekte attribueringsmodel (findes ikke)
Udgivet: 30.3.2017 -
EP #51: E-commerce, 9 tips til dit checkoutflow
Udgivet: 29.3.2017 -
EP #50: LinkedIn-annoncering til rekruttering af nye kunder og medarbejdere
Udgivet: 28.3.2017 -
Episode #49: Q&A fra Marketing Brief VIPs Facebook-gruppen
Udgivet: 27.3.2017 -
EP #48: Vores bedste tips til at arbejde med (udenlandske) freelancere
Udgivet: 26.3.2017 -
EP #47: Emil afslører sit kommende digitale produkt
Udgivet: 25.3.2017 -
EP #46: Freemium - Do or don't
Udgivet: 24.3.2017 -
EP #045: Hvis Emil og Halfdan skulle starte en webshop i morgen, ville de sælge det her
Udgivet: 23.3.2017 -
EP #044: Jobsamtaler
Udgivet: 22.3.2017 -
EP #043: Om at finde balancen mellem arbejde og privatliv
Udgivet: 21.3.2017 -
EP #042: Du skal ikke tjene penge på din markedsføring ft. Steffen Hedebrandt
Udgivet: 20.3.2017
Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.