Social Selling Radio

En podcast af Leif Carlsen og Eva Sachse

Kategorier:

87 Episoder

  1. Sådan arbejder den moderne sælger med salg del 3

    Udgivet: 27.3.2019
  2. LinkedIn annoncering: Skal/skal ikke?

    Udgivet: 22.3.2019
  3. Hvad er blogging og hvordan kommer du i gang med det?

    Udgivet: 20.11.2018
  4. Sådan bruger en foredragsholder LinkedIn til at nå ud til sine kunder

    Udgivet: 10.11.2018
  5. Skal jeg vælge LinkedIn Premium?

    Udgivet: 4.9.2018
  6. Hvad er forskellen på social business og social selling?

    Udgivet: 29.7.2018
  7. Co-creation: Sådan skaber du indhold sammen med andre

    Udgivet: 13.5.2018
  8. Sådan kickstartede en iværksætter sit salg med social selling

    Udgivet: 7.1.2018
  9. Hvad i alverden laver Henrik Qvortrup på LinkedIn?

    Udgivet: 25.12.2017
  10. Sådan skaber du værdifulde relationer på LinkedIn

    Udgivet: 10.12.2017
  11. Tillykke! Dit navn er blevet udtrukket i vores guldtombola og derfor ringer jeg til dig

    Udgivet: 26.11.2017
  12. Morten Resen: Fra nul til 1 million podcast downloads på 15 måneder

    Udgivet: 19.11.2017
  13. Den moderne sælger episode 2

    Udgivet: 4.11.2017
  14. Hvordan har social media udviklet sig i 2017?

    Udgivet: 15.10.2017
  15. Kundecase: F.C. København social selling version 2.0

    Udgivet: 23.9.2017
  16. Derfor skal du bruge podcast som en del af din virksomheds markedsføring

    Udgivet: 12.8.2017
  17. Sådan håndterer du en shitstorm

    Udgivet: 26.7.2017
  18. Blandede SEO, SEM, AdWords og social selling bolcher

    Udgivet: 13.7.2017
  19. 4 ting du med fordel kan gøre på LinkedIn i sommerferieperioden

    Udgivet: 8.7.2017
  20. Crowdsourcing af content: Hvorfor og hvordan?

    Udgivet: 17.6.2017

2 / 5

Social Selling Radio er Danmarks første podcast, der har social selling metodikken som omdrejningspunkt med en klar kobling til salg og markedsføring med særlig fokus på LinkedIn. Vi taler om hvordan du kan bruge det i din hverdag i.f.m. salg, markedsføring og personlig branding. Podcasten er produceret af LinkedIn eksperterne Leif Carlsen og Eva Sachse fra Social Selling Company.