SUBSCRIBED
En podcast af Ackermann
16 Episoder
-
Episode #16: E-mailmarketing trends i 2021
Udgivet: 12.1.2021 -
Episode #15: Facebook Lead Ads - Do's & Dont's
Udgivet: 21.12.2020 -
Episode #14: Brugergenereret content
Udgivet: 9.11.2020 -
Episode #13: Gamification i e-mailmarketing m. LeadFamly-stifter, Martin Bjørn
Udgivet: 20.8.2020 -
Episode #12: E-mail deliverability: Når dine e-mails frem?
Udgivet: 15.5.2020 -
Episode #11: Email og SMS - Hvordan hænger kanalerne sammen?
Udgivet: 13.3.2020 -
Episode #10: Abonnementsforretninger og e-mailmarketing m. Andreas Dirksen
Udgivet: 6.2.2020 -
Episode #9: Webinar som leadmagnet - hvad har vi lært?
Udgivet: 24.1.2020 -
Episode #8: Spændende indblik i Miintos e-mailmarketing
Udgivet: 7.1.2020 -
Episode #7: Hvordan arbejder DKs største virksomheder med email marketing?
Udgivet: 19.12.2019 -
Episode #6: AI-baserede produktanbefalinger i e-mail - med Clerk stifter Hans Kristian
Udgivet: 4.12.2019 -
Episode #5: Youtube Lead Ads: det nye sort?
Udgivet: 13.11.2019 -
Episode #4: Black Friday - Hvad skal du gøre på Google og e-mail?
Udgivet: 31.10.2019 -
Episode #3: Hvordan kan man som B2B virksomhed indsamle subscribers til sin e-mailliste?
Udgivet: 17.10.2019 -
Episode #2 - Hvornår skal en e-commerce ikke investere i e-mail marketing?
Udgivet: 1.10.2019 -
Episode #1: Best practice til leadscoring for B2B
Udgivet: 18.9.2019
1 / 1
En podcast lavet af e-mail marketingfolk, der til dagligt skriver, designer, optimerer, analyserer og taler om e-mail. I hvert afsnit deler vi ud af vores erfaringer og giver dig et friskt perspektiv, nye indsigter og konkrete metoder du kan bruge i din egen e-mail marketing.Vi kommer til at tale om nyheder og trends indenfor e-mail marketing, hvordan man designer og skriver gode e-mails, hvordan man øger engagement, laver effektive kampagner samt optimerer sit setup. Vi inviterer en gang imellem spændende gæster ind til at dele ud af deres learnings og give os indsigt i deres e-mail marketing setup. Sidst men ikke mindst, vil vi i hvert afsnit hjælpe jer lyttere med konkrete udfordringer, feedback og ideer til jeres e-mail marketing.