Topchefernes strategi med Niels Lunde
En podcast af Børsen - Fredage

Kategorier:
218 Episoder
-
Klemens Hjartar, McKinsey: Fremtidens kæmpevirksomheder bliver opfundet i de her dage
Udgivet: 1.5.2020 -
Netto-topchefen Michael Løve om kaotiske timer: ”Nærmest imens statsministeren talte, kom der billeder ud i pressen fra Netto-butikker, der havde rigtig, rigtig mange kunder i butikken”
Udgivet: 7.4.2020 -
Mads Nipper om coronakrisen: Her er mine vigtigste læringer
Udgivet: 27.3.2020 -
Lars Fæste, BCG: Kinesiske virksomheder er seks uger foran os. Hvad kan vi lære af dem?
Udgivet: 20.3.2020 -
Jais Valeur, Danish Crown: Vi slår 60.000 grise ihjel om dagen, så det bliver alvor når folk fravælger dit produkt
Udgivet: 27.2.2020 -
Henrik Burkal, Rema 1000: Her er formlen på vores succes
Udgivet: 13.2.2020 -
Søren Skou, Mærsk: Jeg står med et meget klart dilemma
Udgivet: 30.1.2020 -
Bjarke Ingels: Sådan tiltrækker vi geniale medarbejdere
Udgivet: 17.1.2020 -
Torsten Hagen Jørgensen: Her er Nordeas unikke udfordring, og sådan løser vi den
Udgivet: 8.8.2019 -
Gregers Wedell-Wedellsborg: Hvorfor binde sig til en branche? Det er et mentalt fængsel
Udgivet: 19.7.2019 -
Kim Fausing: Vi har ikke nogen, der er større end teamet
Udgivet: 5.7.2019 -
Mai-Britt Poulsen: Sådan eksekverer du din strategi mest effektivt
Udgivet: 21.6.2019 -
Niels B. Christiansen: Vi er ustandseligt afhængige af at være innovative
Udgivet: 7.6.2019 -
Lars Fruergaard Jørgensen: "Det er monstersvært, men når vi lykkes med det, skriver vi historie"
Udgivet: 24.5.2019 -
Kaspar Basse: "Vi vil på forsiden af Rolling Stone magazine. Det er vores KPI"
Udgivet: 10.5.2019 -
Eva Berneke: Sådan overkommer jeg de største strategiske udfordringer
Udgivet: 3.5.2019 -
Henrik Poulsen: Dette er den største risiko din virksomhed kan tage
Udgivet: 25.4.2019 -
Mads Nipper: En topchef skal turde vise sin usikkerhed
Udgivet: 26.3.2019
Der findes utallige bøger og artikler om strategi. Ofte svære at forstå og meget indviklede. I denne podcast gør vi det modsatte. Vi gør det meget enkelt. Vi får topcheferne til at forklare deres strategi ved at stille dem blot fem spørgsmål.