Topchefernes strategi med Niels Lunde

En podcast af Børsen

Kategorier:

203 Episoder

  1. Niels Lunde: Mine aha-oplevelser i foråret (3)

    Udgivet: 22.7.2024
  2. Niels Lunde: Mine aha-oplevelser i foråret (2)

    Udgivet: 15.7.2024
  3. Niels Lunde: Mine aha-oplevelser i foråret (1)

    Udgivet: 8.7.2024
  4. Niels Lunde: Mine aha-oplevelser i foråret

    Udgivet: 5.7.2024
  5. Novo Nordisk: Patienter er vigtigere end klimaet

    Udgivet: 28.6.2024
  6. Lego: Hvorfor er det så svært at udvikle en bæredygtig legoklods?

    Udgivet: 21.6.2024
  7. Erhvervslivets nye virkelighed: Sådan forstår du politik

    Udgivet: 6.6.2024
  8. Apples syndefald

    Udgivet: 24.5.2024
  9. Novo Nordisk-ejer: Ingen “Nokia-situation” i Danmark

    Udgivet: 7.5.2024
  10. Niels Lunde kørte i nattog til Kyiv med ministeren og topchefen: Her er, hvad han lærte

    Udgivet: 2.5.2024
  11. ATP: Pengetanken med den uforståelige forretningsmodel

    Udgivet: 23.4.2024
  12. Brian Mikkelsen: ”Vi skal arbejde 100 pct. normalt. Vi har bare ikke noget kontor at gøre det ud fra”

    Udgivet: 18.4.2024
  13. Årets træf i erhvervslivet: Fem iagttagelser

    Udgivet: 16.4.2024
  14. ”Det nye er ikke, at unge mennesker ønsker et formål. Det nye er, at de kræver det”

    Udgivet: 11.4.2024
  15. Keld Bordinggaard grundlagde et mirakel i tysk topfodbold: Sådan gjorde han

    Udgivet: 4.4.2024
  16. Herfra blev historien skrevet: Farvel til erhvervslivets mægtigste mødelokale

    Udgivet: 27.3.2024
  17. Nvidias topchef deler ud af sin indsigt: Her er budskaberne fra årets vigtigste tale

    Udgivet: 21.3.2024
  18. Temu 2: Forstå den kinesiske forretningsmodel

    Udgivet: 14.3.2024
  19. Temu 1: Den kinesiske Amazon har ramt Danmark

    Udgivet: 14.3.2024
  20. Højdepunkter fra fem års podcast: Lær af erhvervslivets dygtigste ledere

    Udgivet: 7.3.2024

2 / 11

Der findes utallige bøger og artikler om strategi. Ofte svære at forstå og meget indviklede. I denne podcast gør vi det modsatte. Vi gør det meget enkelt. Vi får topcheferne til at forklare deres strategi ved at stille dem blot fem spørgsmål.