Bonusafsnit: Podcasten som kommunikation

Fordi vi har oplevet så stor efterspørgsel på Pulse18-podcasten, så udgiver vi et bonusafsnit, hvis indhold næsten er for oplagt. Sidste år, til Pulse17, havde Dentsu Aegis Network podcasts med som en af de trends, der ville blive store i 2017. Derfor var en podcastserie passende for at vedligeholde interessen for Pulse18, og derfor er det lige så passende, at vi i dette afsnit fortæller om, hvad podcasten kan bruges til for en virksomhed.Andrew Davidson, fra Akkurator, er tilbage i værtsrollen og lige ledes så sidder Anne Rosendal overfor, parat til at besvare spørgsmål og fortælle om, hvorfor lige din virksomhed kunne gøre brug af en podcast.Find mere info om Dentsu Aegis Network og Pulse18 på dentsuaegisnetwork.dk. Hvis du er interesseret i at høre mere om podcasts, så gå ind på akkurator.dk.Pulse18 er produceret af Akkurator i samarbejde med Denstu Aegis Network. Lyddesign af Mikkel Brask.

Om Podcasten

Denstu Strategy er podcasten, du må og skal høre, hvis du interesserer dig for medier og marketing og vil være foran alle de andre. Dentsu Aegis Network er gået sammen med podcastbureauet Akkurator for at producere podcastserien. Hos Dentsu har vi gennem en årrække stillet skarpt på samfundstendenser, der har givet indsigter, som er med til at udfordre og udvikle både vores egen og vores kunders forretning.De første 5 afsnit giver dig et indblik i de store trends og tendens det årlige arrangement, Pulse, hvor Dentsu Aegis Network hvert år forudsiger de ti næste trends indenfor netop medier og marketing. De seneste afsnit er en podcastserie om danskernes tillid anno 2019 – både i et bredt samfundsperspektiv og i et kommercielt perspektiv. Strategyenheden ved bureaugruppen Dentsu Aegis Network har lavet forbrugerstudiet ”Tid til Tillid”, der undersøger danskernes tillid til brands – og hinanden. Forbrugernes tillid til brands er nemlig dalende. Det, ser vi, kan have konsekvenser for virksomheder på sigt – er tillid en nøglefaktor i dit brand? Hvordan opbygger man tillid mellem brand og forbruger i en digital tidsalder med stigende reklamestøj, fake news og dalende tillid?