Dentsu Strategy
En podcast af Akkurator
7 Episoder
-
PULSE20 – marketingtrends
Udgivet: 26.11.2019 -
#1 Tid til Tillid – et forbrugerstudie om danskernes tillid til brands og hinanden
Udgivet: 1.4.2019 -
Bonusafsnit: Podcasten som kommunikation
Udgivet: 18.12.2017 -
Love Society: Corporate Social Responsibility
Udgivet: 11.12.2017 -
Voice Me Now: Voice search
Udgivet: 4.12.2017 -
The Guy Next Door: Micro Influencers
Udgivet: 27.11.2017 -
Trends 10 år siden og i dag
Udgivet: 20.11.2017
1 / 1
Denstu Strategy er podcasten, du må og skal høre, hvis du interesserer dig for medier og marketing og vil være foran alle de andre. Dentsu Aegis Network er gået sammen med podcastbureauet Akkurator for at producere podcastserien. Hos Dentsu har vi gennem en årrække stillet skarpt på samfundstendenser, der har givet indsigter, som er med til at udfordre og udvikle både vores egen og vores kunders forretning.De første 5 afsnit giver dig et indblik i de store trends og tendens det årlige arrangement, Pulse, hvor Dentsu Aegis Network hvert år forudsiger de ti næste trends indenfor netop medier og marketing. De seneste afsnit er en podcastserie om danskernes tillid anno 2019 – både i et bredt samfundsperspektiv og i et kommercielt perspektiv. Strategyenheden ved bureaugruppen Dentsu Aegis Network har lavet forbrugerstudiet ”Tid til Tillid”, der undersøger danskernes tillid til brands – og hinanden. Forbrugernes tillid til brands er nemlig dalende. Det, ser vi, kan have konsekvenser for virksomheder på sigt – er tillid en nøglefaktor i dit brand? Hvordan opbygger man tillid mellem brand og forbruger i en digital tidsalder med stigende reklamestøj, fake news og dalende tillid?