44. Samtale med Dan Lauritzen om Norlys og implementering af P-Gap

I dette afsnit får jeg besøg af Dan Lauritzen som har brugt det seneste år på at implementere P-Gap hos Norlys. Dan har kæmpe erfaring med at implementere P-Gap og har tidligere været med til at implementere hos både Fullrate og YouSee og er nu i gang med at starte en konsulentforretning med fokus på P-Gap op.P-Gap står for Perception Gap og er en både innovativ og spændende måde at arbejde med CX-udvikling på. Du kan læse mere om metoden i Anders Rønnebech Jensens bog: Herregud! Det er jo bare kundeservice og du kan også høre Anders fortælle om metoden i et tidligere afsnit af Kunderejsen her.Dan tager os med helt fra starten og fortæller om hans erfaringer med implementeringen af P-Gap hos Norlys med alt fra teknisk setup, træning af ledere, coaching af medarbejdere, hoved, krop og hjerte og selvfølgelig også resultaterne. Det er en super spændende case og vi tillader os nørde dybt ned i materien.God fornøjelse med samtalen!Find alle afsnit på www.kunderejsen.com

Om Podcasten

Her finder du mine samtaler med nogle af de skarpeste og mest interessante mennesker der arbejder med kundeoplevelser, kundeledelse, kundeorientering, CX, CEM og mange andre emner som har betydning for kundeoplevelsen. I bund og grund handler podcasten om min nysgerrighed og søgen efter hele tiden at lære nye ting. Jeg hedder Thomas Stack og har arbejdet med kundeoplevelser fra før det var det vi kaldte det - i dag har jeg ansvaret for kundeoplevelsen hos Albatros Travel i København. Jeg håber at du finder samtalerne givende og interessante. God fornøjelse.