70 Episoder

  1. Sådan forankrer du empati og CX-standarder i en organisation med 65.000 ansatte – med Conny Kalcher, Chief Customer Officer i Zürich Insurance Group

    Udgivet: 14.10.2025
  2. Samtale med Henrik Werdelin om hvordan AI kan skalere det menneskelige i kundeoplevelsen

    Udgivet: 25.9.2025
  3. 68. Sådan går du fra interview til indsigt på 20 minutter – med Jonas Alexandersson, stifter af GetWhy

    Udgivet: 4.9.2025
  4. 67. Sådan får Vivino deres 72 millioner brugere til at vælge den rigtige vin – med data, teknologi og kundeindsigt

    Udgivet: 15.5.2025
  5. 66. Sådan sætter du kunden i centrum, når strategien skal udvikles - med Thomas Stack som gæst i sin egen podcast

    Udgivet: 20.3.2025
  6. 65. Sådan skaber du kundefokus, der driver forretningsresultater – med Mogens Bjerre, CBS og Stine Marsal, Experience Management Community

    Udgivet: 12.2.2025
  7. 64. Sådan bruger Nordea kunderejser til at forbedre kundeoplevelsen og reducere omkostninger. Mød Simon Bach Peters, Customer Journey Expert, Nordea

    Udgivet: 17.1.2025
  8. 63. Når Kunderejsen er vejen til loyalitet og bedre forretning. Mød Cecilie Kobbelgaard, Global Customer Journey Manager, Grundfos

    Udgivet: 29.11.2024
  9. 62. Skab større forretningseffekt og bedre kundeoplevelser for alle: Tænk diversitetsforståelse ind i arbejdet med kundeoplevelsen

    Udgivet: 22.7.2024
  10. 61. Dine kunders adfærd på mobilen er ikke som du tror - og det koster omsætning

    Udgivet: 17.6.2024
  11. 60. Samtale med Merete Bergman Smit om kundeloyalitet - fra kunder til superfans

    Udgivet: 8.5.2024
  12. 59. Linea Svendsen om kundeservice, conversational AI og chatbots

    Udgivet: 12.12.2023
  13. 58. Samtale med Søren Rasmussen om god reklamationshåndtering og De Satans Kunder

    Udgivet: 27.9.2023
  14. 57. Samtale med Tue Søttrup om AI, ChatGPT & kundeservice

    Udgivet: 2.8.2023
  15. 56. Samtale med Mogens Bjerre om Kundeheltene, kundeorientering og kundesucces

    Udgivet: 14.6.2023
  16. 55. Samtale med Tine Lindgaard Tauson om sund fornuft, god service og kundeoplevelser

    Udgivet: 16.3.2023
  17. 54. Samtale med Leif Carlsen om LinkedIn, B2B og Social Selling

    Udgivet: 1.2.2023
  18. 53. Samtale med Christina Brinks & Mette Pettersson om hospitality, online læring & værtskab

    Udgivet: 20.11.2022
  19. 52. Samtale med Tomas Lykke om banker, relationer & oplevelser

    Udgivet: 6.10.2022
  20. 51. Tina Dyhr Dupont om CX, data og digitale mennesker

    Udgivet: 9.8.2022

1 / 4

Her finder du mine samtaler med nogle af de skarpeste og mest interessante mennesker der arbejder med kundeoplevelser, kundeledelse, kundeorientering, CX, CEM og mange andre emner som har betydning for kundeoplevelsen. I bund og grund handler podcasten om min nysgerrighed og søgen efter hele tiden at lære nye ting. Jeg hedder Thomas Stack og har arbejdet med kundeoplevelser fra før det var det vi kaldte det - i dag har jeg ansvaret for kundeoplevelsen hos Albatros Travel i København. Jeg håber at du finder samtalerne givende og interessante. God fornøjelse.