70 Episoder

  1. 50. Samtale med Jacob Johansen om Kina, retail revolution og den sidste meter

    Udgivet: 6.6.2022
  2. 49. Samtale med Tommy Sørensen om teknologi, god kundeservice og EWII

    Udgivet: 12.5.2022
  3. 48. Samtale med Lars Rothschild Henriksen om GTD, personlig effektivitet og overblik

    Udgivet: 10.4.2022
  4. 47. Samtale med Hans Steffens om TDC Erhverv, CX og B2B

    Udgivet: 20.3.2022
  5. 46. Samtale med Janne Andersen om Matas og fusionen mellem online og fysisk retail

    Udgivet: 13.2.2022
  6. 45. Samtale med Thomas Møller om DFDS, kundeservice og cloudbaserede løsninger

    Udgivet: 31.1.2022
  7. 44. Samtale med Dan Lauritzen om Norlys og implementering af P-Gap

    Udgivet: 11.1.2022
  8. 43. Samtale med Merete Bergman Smit om Kick-Ass Service, wauv-oplevelser og begejstrede kunder

    Udgivet: 2.1.2022
  9. 42. Samtale med Kerstin Bro Egelund om Design Thinking, nysgerrighed og problemløsning

    Udgivet: 22.12.2021
  10. 41. Samtale med Anne Skare Nielsen om fremtiden, fra mere til bedre og Nobels Fredspris

    Udgivet: 10.12.2021
  11. 40. Samtale med Stine Ringvig Marsal om CX, opstart og Experience Management Community

    Udgivet: 1.12.2021
  12. 39. Samtale med Thomas Mitchell om Dansk Bank, op- og nedture og kundefokus

    Udgivet: 12.11.2021
  13. 38. Samtale med Kristoffer Degn om Kundedata, CDP og Custimy

    Udgivet: 31.10.2021
  14. 37. Samtale med Ditte Bank Thorsager om Billund Airport, CX i en krisetid og tryghed

    Udgivet: 17.10.2021
  15. 36. Samtale med Kasper Schumacher om Tivoli, Tivoli-oplevelsen og CX på strategisk niveau

    Udgivet: 9.10.2021
  16. 35. Samtale med Flemming Pryds Rand om NPS, implementering og opfølgning

    Udgivet: 30.9.2021
  17. 34. Samtale med William Atak om online omdømme, shitstorms og kundeanmeldelser

    Udgivet: 19.9.2021
  18. 33. Samtale med Mona Juul om kommunikation, Linkedin og politik

    Udgivet: 8.9.2021
  19. 32. Samtale med Sanne Forsberg Holm om LEGO House, MyHouse og oplevelser i verdensklasse

    Udgivet: 24.8.2021
  20. 31. Samtale med Dan Sandberg om BankNordik, kundefilosofi og fra mål til formål

    Udgivet: 27.6.2021

2 / 4

Her finder du mine samtaler med nogle af de skarpeste og mest interessante mennesker der arbejder med kundeoplevelser, kundeledelse, kundeorientering, CX, CEM og mange andre emner som har betydning for kundeoplevelsen. I bund og grund handler podcasten om min nysgerrighed og søgen efter hele tiden at lære nye ting. Jeg hedder Thomas Stack og har arbejdet med kundeoplevelser fra før det var det vi kaldte det - i dag har jeg ansvaret for kundeoplevelsen hos Albatros Travel i København. Jeg håber at du finder samtalerne givende og interessante. God fornøjelse.