Kunderejsen
En podcast af Thomas Stack, Stine Ringvig Marsal
65 Episoder
-
45. Samtale med Thomas Møller om DFDS, kundeservice og cloudbaserede løsninger
Udgivet: 31.1.2022 -
44. Samtale med Dan Lauritzen om Norlys og implementering af P-Gap
Udgivet: 11.1.2022 -
43. Samtale med Merete Bergman Smit om Kick-Ass Service, wauv-oplevelser og begejstrede kunder
Udgivet: 2.1.2022 -
42. Samtale med Kerstin Bro Egelund om Design Thinking, nysgerrighed og problemløsning
Udgivet: 22.12.2021 -
41. Samtale med Anne Skare Nielsen om fremtiden, fra mere til bedre og Nobels Fredspris
Udgivet: 10.12.2021 -
40. Samtale med Stine Ringvig Marsal om CX, opstart og Experience Management Community
Udgivet: 1.12.2021 -
39. Samtale med Thomas Mitchell om Dansk Bank, op- og nedture og kundefokus
Udgivet: 12.11.2021 -
38. Samtale med Kristoffer Degn om Kundedata, CDP og Custimy
Udgivet: 31.10.2021 -
37. Samtale med Ditte Bank Thorsager om Billund Airport, CX i en krisetid og tryghed
Udgivet: 17.10.2021 -
36. Samtale med Kasper Schumacher om Tivoli, Tivoli-oplevelsen og CX på strategisk niveau
Udgivet: 9.10.2021 -
35. Samtale med Flemming Pryds Rand om NPS, implementering og opfølgning
Udgivet: 30.9.2021 -
34. Samtale med William Atak om online omdømme, shitstorms og kundeanmeldelser
Udgivet: 19.9.2021 -
33. Samtale med Mona Juul om kommunikation, Linkedin og politik
Udgivet: 8.9.2021 -
32. Samtale med Sanne Forsberg Holm om LEGO House, MyHouse og oplevelser i verdensklasse
Udgivet: 24.8.2021 -
31. Samtale med Dan Sandberg om BankNordik, kundefilosofi og fra mål til formål
Udgivet: 27.6.2021 -
30. Samtale med Rikke Østergaard om Preben, trivsel og følelsesmæssig forurening på jobbet
Udgivet: 13.6.2021 -
29. Samtale med Søren Bechman om Service, Service Design og Kunderejsen
Udgivet: 6.6.2021 -
28. Samtale med Jens Balle om investering, hulemænd og de 7 investeringssynder
Udgivet: 29.5.2021 -
27. Samtale med Sophie Bohr Grønbæk og Søren Buron om Undo, fremtidens forsikring og produktdesign
Udgivet: 23.5.2021 -
26. Samtale med Christoffer Arensbach om the HiFi Klubben Experience, strategi 3.0 og at bryde reglerne
Udgivet: 16.5.2021
Her finder du mine samtaler med nogle af de skarpeste og mest interessante mennesker der arbejder med kundeoplevelser, kundeledelse, kundeorientering, CX, CEM og mange andre emner som har betydning for kundeoplevelsen. I bund og grund handler podcasten om min nysgerrighed og søgen efter hele tiden at lære nye ting. Jeg hedder Thomas Stack og har arbejdet med kundeoplevelser fra før det var det vi kaldte det - i dag har jeg ansvaret for kundeoplevelsen hos Albatros Travel i København. Jeg håber at du finder samtalerne givende og interessante. God fornøjelse.