65 Episoder

  1. 25. Samtale med Sanne Dollerup om de emotionelle kundetyper, markedsføring og smileys

    Udgivet: 9.5.2021
  2. 24. Samtale med Anders Rønnebech Jensen om kundeservice, værktøjer og P-Gap

    Udgivet: 2.5.2021
  3. 23. Samtale med Thomas Wedell-Wedellsborg om problemløsning, reframing og innovation

    Udgivet: 25.4.2021
  4. 22. Samtale med Jacob Johansen om outside-in, forandring og radikal brugerorientering

    Udgivet: 20.4.2021
  5. 21. Samtale med Andreas Dirksen om Sign Up, Plusbog og abonnementsforretninger

    Udgivet: 11.4.2021
  6. 20. Samtale med Heidi Boye om Too Good To Go, madspild og partnerskaber

    Udgivet: 27.3.2021
  7. 19. Samtale med Merete Hessel om det relationelle, konflikter og svære situationer

    Udgivet: 19.3.2021
  8. 18. Samtale med Maria Ebro Andreasen om Danske Bank, Better Ways of Working og forandringer

    Udgivet: 14.3.2021
  9. 17. Samtale med Ian Wisler-Poulsen om ansvar, kundeoplevelser og det personlige møde

    Udgivet: 5.3.2021
  10. 16. Samtale med Louise Byg Kongsholm om livsfaser, megatrends og korona

    Udgivet: 28.2.2021
  11. 15. Samtale med Jonas Alexandersson om Usertribe, kundeindsigt og empati

    Udgivet: 21.2.2021
  12. 14. Samtale med Maria Christensen om Publikumservice, kulturinstitutioner og Kronborg

    Udgivet: 14.2.2021
  13. 13. Samtale med Adrian Kaule om nemlig.com, vækst og den gode kundeservice

    Udgivet: 7.2.2021
  14. 12. Samtale med Henrik Meng om service, værtskabelighed og empatisk hjælpsomhed

    Udgivet: 31.1.2021
  15. 11. Samtale med Andreas om Les Deux, frihed og det gode liv

    Udgivet: 24.1.2021
  16. 10. Samtale med Martin Gammeltoft om data, kulturoplevelser og Customer Moments

    Udgivet: 17.1.2021
  17. 9. Samtale med Stine Ringvig Marsal om lufthavnen, Service Excellence og forandringsledelse

    Udgivet: 7.1.2021
  18. 8. Samtale med Søren Smit om medarbejderoplevelser, kundeoplevelser og transformation

    Udgivet: 22.12.2020
  19. 7. Samtale med Andreas Mikkelsen om Simple Feast, convienience og bæredygtige kundeoplevelser

    Udgivet: 13.12.2020
  20. 6. Samtale med Just Kjærgård Pedersen om CX teori, forskning & undervisning

    Udgivet: 5.12.2020

3 / 4

Her finder du mine samtaler med nogle af de skarpeste og mest interessante mennesker der arbejder med kundeoplevelser, kundeledelse, kundeorientering, CX, CEM og mange andre emner som har betydning for kundeoplevelsen. I bund og grund handler podcasten om min nysgerrighed og søgen efter hele tiden at lære nye ting. Jeg hedder Thomas Stack og har arbejdet med kundeoplevelser fra før det var det vi kaldte det - i dag har jeg ansvaret for kundeoplevelsen hos Albatros Travel i København. Jeg håber at du finder samtalerne givende og interessante. God fornøjelse.