Kunderejsen
En podcast af Thomas Stack, Stine Ringvig Marsal
65 Episoder
-
25. Samtale med Sanne Dollerup om de emotionelle kundetyper, markedsføring og smileys
Udgivet: 9.5.2021 -
24. Samtale med Anders Rønnebech Jensen om kundeservice, værktøjer og P-Gap
Udgivet: 2.5.2021 -
23. Samtale med Thomas Wedell-Wedellsborg om problemløsning, reframing og innovation
Udgivet: 25.4.2021 -
22. Samtale med Jacob Johansen om outside-in, forandring og radikal brugerorientering
Udgivet: 20.4.2021 -
21. Samtale med Andreas Dirksen om Sign Up, Plusbog og abonnementsforretninger
Udgivet: 11.4.2021 -
20. Samtale med Heidi Boye om Too Good To Go, madspild og partnerskaber
Udgivet: 27.3.2021 -
19. Samtale med Merete Hessel om det relationelle, konflikter og svære situationer
Udgivet: 19.3.2021 -
18. Samtale med Maria Ebro Andreasen om Danske Bank, Better Ways of Working og forandringer
Udgivet: 14.3.2021 -
17. Samtale med Ian Wisler-Poulsen om ansvar, kundeoplevelser og det personlige møde
Udgivet: 5.3.2021 -
16. Samtale med Louise Byg Kongsholm om livsfaser, megatrends og korona
Udgivet: 28.2.2021 -
15. Samtale med Jonas Alexandersson om Usertribe, kundeindsigt og empati
Udgivet: 21.2.2021 -
14. Samtale med Maria Christensen om Publikumservice, kulturinstitutioner og Kronborg
Udgivet: 14.2.2021 -
13. Samtale med Adrian Kaule om nemlig.com, vækst og den gode kundeservice
Udgivet: 7.2.2021 -
12. Samtale med Henrik Meng om service, værtskabelighed og empatisk hjælpsomhed
Udgivet: 31.1.2021 -
11. Samtale med Andreas om Les Deux, frihed og det gode liv
Udgivet: 24.1.2021 -
10. Samtale med Martin Gammeltoft om data, kulturoplevelser og Customer Moments
Udgivet: 17.1.2021 -
9. Samtale med Stine Ringvig Marsal om lufthavnen, Service Excellence og forandringsledelse
Udgivet: 7.1.2021 -
8. Samtale med Søren Smit om medarbejderoplevelser, kundeoplevelser og transformation
Udgivet: 22.12.2020 -
7. Samtale med Andreas Mikkelsen om Simple Feast, convienience og bæredygtige kundeoplevelser
Udgivet: 13.12.2020 -
6. Samtale med Just Kjærgård Pedersen om CX teori, forskning & undervisning
Udgivet: 5.12.2020
Her finder du mine samtaler med nogle af de skarpeste og mest interessante mennesker der arbejder med kundeoplevelser, kundeledelse, kundeorientering, CX, CEM og mange andre emner som har betydning for kundeoplevelsen. I bund og grund handler podcasten om min nysgerrighed og søgen efter hele tiden at lære nye ting. Jeg hedder Thomas Stack og har arbejdet med kundeoplevelser fra før det var det vi kaldte det - i dag har jeg ansvaret for kundeoplevelsen hos Albatros Travel i København. Jeg håber at du finder samtalerne givende og interessante. God fornøjelse.