Kunderejsen
En podcast af Thomas Stack, Stine Ringvig Marsal
70 Episoder
-
10. Samtale med Martin Gammeltoft om data, kulturoplevelser og Customer Moments
Udgivet: 17.1.2021 -
9. Samtale med Stine Ringvig Marsal om lufthavnen, Service Excellence og forandringsledelse
Udgivet: 7.1.2021 -
8. Samtale med Søren Smit om medarbejderoplevelser, kundeoplevelser og transformation
Udgivet: 22.12.2020 -
7. Samtale med Andreas Mikkelsen om Simple Feast, convienience og bæredygtige kundeoplevelser
Udgivet: 13.12.2020 -
6. Samtale med Just Kjærgård Pedersen om CX teori, forskning & undervisning
Udgivet: 5.12.2020 -
5. Samtale med James Dodkins om rockstjerner og kundeoplevelser
Udgivet: 29.11.2020 -
4. Samtale med Mikkel Korntved om loyalitet, indsigt og kundeorientering
Udgivet: 20.11.2020 -
3. Samtale med Jens Balle om adfærdsøkonomi, hulemænd og beslutninger
Udgivet: 15.11.2020 -
2. Samtale med Peter Luthman om Planet WOW, kundefokuseret ideologi og intern kultur
Udgivet: 1.11.2020 -
1. Samtale med Tomas Lykke om kundeoplevelser, ledelse og det digitale paradoks
Udgivet: 22.10.2020
Her finder du mine samtaler med nogle af de skarpeste og mest interessante mennesker der arbejder med kundeoplevelser, kundeledelse, kundeorientering, CX, CEM og mange andre emner som har betydning for kundeoplevelsen. I bund og grund handler podcasten om min nysgerrighed og søgen efter hele tiden at lære nye ting. Jeg hedder Thomas Stack og har arbejdet med kundeoplevelser fra før det var det vi kaldte det - i dag har jeg ansvaret for kundeoplevelsen hos Albatros Travel i København. Jeg håber at du finder samtalerne givende og interessante. God fornøjelse.
