7. Samtale med Andreas Mikkelsen om Simple Feast, convienience og bæredygtige kundeoplevelser

I det her afsnit snakker jeg med Andreas Mikkelsen som er Head of Customer Experience & Insights hos Simple Feast. Andreas fortæller os om Simple Feasts historie, fra opskrifts-app til brugervenlige, vegetariske og bæredygtige måltidskasser. Vi taler om hvordan Simple Feast flere gange har taget store, modige og innovative skridt for at udvikle forretningen og hvordan de bruger feedback og kundedata. De er en spændende kombination af madfolk og techfolk, som samtidigt har en meget klar vision om en mere bæredygtig fremtid. Vi får også en del konkrete eksempler på forbedringer Simple Feast har lavet baseret på feedback fra kunderne. God fornøjelse med samtalen.Find alle afsnit på www.kunderejsen.com

Om Podcasten

Her finder du mine samtaler med nogle af de skarpeste og mest interessante mennesker der arbejder med kundeoplevelser, kundeledelse, kundeorientering, CX, CEM og mange andre emner som har betydning for kundeoplevelsen. I bund og grund handler podcasten om min nysgerrighed og søgen efter hele tiden at lære nye ting. Jeg hedder Thomas Stack og har arbejdet med kundeoplevelser fra før det var det vi kaldte det - i dag har jeg ansvaret for kundeoplevelsen hos Albatros Travel i København. Jeg håber at du finder samtalerne givende og interessante. God fornøjelse.