Afsnit #10: Traditionelle markeder i omvæltning

Texta: Marketing med videre - En podcast af Texta

Kategorier:

Vi lever i omskiftelige tider. På godt og ondt. Virksomheder, produkter og markeder opstår ud af det blå. Andre forsvinder fra den ene dag til den anden. Tænk Blockbuster kontra Netflix og alt det der. Men hvordan kommer man lige igennem en markedsomvæltning og en masse tumult? Og hvad gør man, når en tendens og udvikling dikterer handling og ændringer? Det taler vi med Christian Østerbye fra Sisi Copenhagen om i dagens afsnit. Lidt om dagens gæst: Christian Østerbye driver Sisi Copenhagen sammen med sin partner Vivi Kobberup. Med en uddannelse som ingeniør og med erfaring som strategikonsulent og senest som CCO for et større ejendomsmæglerbrand, lå det ikke i kortene at han skulle drive en smykkevirksomhed med sin bedre halvdel - men ikke desto mere endte det sådan for ca. 3,5 år siden.Christians passion ligger i at udvikle virksomheden og styrke branded i både Danmark og udlandet. Seneste større satsning er tilføjelsen af deres Diamond Collection - smykker med lab-grown diamanter i den absolut bedste kvalitet - men samtidig til fair priser.Sisi Copenhagen er et yngre dansk smykkebrand, stiftet i 2016, som er drevet af parret Vivi Kobberup og Christian Østerbye. Sisi Copenhagen har på relativt få år opbygget et brand med en stor loyal kundebase af kvinder (og mænd) som handler smykker til dem selv eller som gaver.Formlen er et dragende digitalt univers med et bredt udvalg af feminine, elegante og tidløse sølv- og guldsmykker i høj kvalitet - men samtidig til fair priser. Deres Trustpilot med mere end 5.000 5-stjernede anmeldelser er en god indikation på den gennemførte kundeoplevelse som Sisi Copenhagen altid forsøger at levere.