Texta: Marketing med videre
En podcast af Texta - Onsdage
Kategorier:
25 Episoder
-
Afsnit #24: Konsulentmarketing: Hvad, hvordan og hvorfor?
Udgivet: 25.12.2024 -
Afsnit #23: Lille marketingafdeling i en stor virksomhed
Udgivet: 18.12.2024 -
Afsnit #22: Omstilling fra specialist til generalist
Udgivet: 11.12.2024 -
Afsnit #21: Group Marketing: Markedsføring på kryds og tværs
Udgivet: 4.12.2024 -
Afsnit #20: Fra milliard-virksomhed til menneskelige marketingbudgetter
Udgivet: 27.11.2024 -
Afsnit #19: Marketing i Tyskland (B2B)
Udgivet: 20.11.2024 -
Afsnit #18: Intern kommunikation på budget
Udgivet: 13.11.2024 -
Afsnit #17: D2C/brand-webshops: Set fra forhandlernes side
Udgivet: 6.11.2024 -
Afsnit #16: Nyt, nyt, nyt: Visk tavlen ren, og start fra 0 (igen)
Udgivet: 30.10.2024 -
Afsnit #15: Impostor-syndromet i Marketing: Hvem, hvad og hvorfor?
Udgivet: 23.10.2024 -
Afsnit #14: Forhandlermarketing: Åbn nye døre
Udgivet: 16.10.2024 -
Afsnit #13: 25 år i samme virksomhed og marketingafdeling
Udgivet: 9.10.2024 -
Afsnit #12: Employer branding i svære brancher
Udgivet: 3.10.2024 -
Afsnit #11: Branding i en gammel, konservativ branche
Udgivet: 18.9.2024 -
Afsnit #10: Traditionelle markeder i omvæltning
Udgivet: 11.9.2024 -
Afsnit #9: Marketing i projekt- og udbudsvirksomheder
Udgivet: 5.9.2024 -
Afsnit #8: De første 100 dage som ny CMO
Udgivet: 28.8.2024 -
Afsnit #7: Re-commerce i praksis - i dag og ikke i 2035
Udgivet: 22.8.2024 -
Afsnit #6: Sådan gør du din virksomhed attraktiv overfor praktikanter
Udgivet: 14.8.2024 -
Afsnit #5: Brand på ansigtet eller ansigt på brandet?
Udgivet: 6.8.2024
Marketing, kommunikation og branding. Det er det, vi snakker om i #marketingmedvidere. Men ikke med Mærsk, Matas og alle de andre store med et marketingbudget på en million-milliard. Nej, vi snakker med brands og marketingfolk fra "den virkelige verden". Dem, der ikke har travlt med at jagte branchepriser, men resultater.Dem, der ikke kloger sig på LinkedIn, men lever stille. Og godt.Dem, der ikke har noget at sælge og får noget personligt ud af at dele ud af tips og tricks på en podcast, men som gør det alligevel, fordi de er rare mennesker. Vi giver taletid og rampelys til SMV'er og marketingafdelinger, som de er flest og med de begræsninger, der kendetegner en helt almindelig hverdag i vores branche; med chefer, der ikke forstår marketing, budgetter, hvor der skal tænkes kreativt for at finde plads til det hele, og produkter, som på ingen måde sælger sig selv.Lyt med, og bliv klogere, underholdt og/eller inspireret, mens du er på vej videre.