Texta: Marketing med videre

En podcast af Texta

Kategorier:

15 Episoder

  1. Afsnit #14: Forhandlermarketing: Åbn nye døre

    Udgivet: 16.10.2024
  2. Afsnit #13: 25 år i samme virksomhed og marketingafdeling

    Udgivet: 9.10.2024
  3. Afsnit #12: Employer branding i svære brancher

    Udgivet: 3.10.2024
  4. Afsnit #11: Branding i en gammel, konservativ branche

    Udgivet: 18.9.2024
  5. Afsnit #10: Traditionelle markeder i omvæltning

    Udgivet: 11.9.2024
  6. Afsnit #9: Marketing i projekt- og udbudsvirksomheder

    Udgivet: 5.9.2024
  7. Afsnit #8: De første 100 dage som ny CMO

    Udgivet: 28.8.2024
  8. Afsnit #7: Re-commerce i praksis - i dag og ikke i 2035

    Udgivet: 22.8.2024
  9. Afsnit #6: Sådan gør du din virksomhed attraktiv overfor praktikanter

    Udgivet: 14.8.2024
  10. Afsnit #5: Brand på ansigtet eller ansigt på brandet?

    Udgivet: 6.8.2024
  11. Afsnit #4: Tips og tricks til live-streaming: Tilgang og koncepter

    Udgivet: 30.7.2024
  12. Afsnit #3: Tone of voice i B2B

    Udgivet: 23.7.2024
  13. Afsnit #2: Messemarketing: Hvordan får man det bedst mulige afkast på en messeinvestering på 300-500.000 kr.?

    Udgivet: 16.7.2024
  14. Afsnit #1: Få din første stilling i Marketing

    Udgivet: 9.7.2024
  15. Introafsnit: Velkommen til #marketingmedvidere

    Udgivet: 9.7.2024

1 / 1

Marketing, kommunikation og branding. Det er det, vi snakker om i #marketingmedvidere. Men ikke med Mærsk, Matas og alle de andre store med et marketingbudget på en million-milliard. Nej, vi snakker med brands og marketingfolk fra "den virkelige verden". Dem, der ikke har travlt med at jagte branchepriser, men resultater.Dem, der ikke kloger sig på LinkedIn, men lever stille. Og godt.Dem, der ikke har noget at sælge og får noget personligt ud af at dele ud af tips og tricks på en podcast, men som gør det alligevel, fordi de er rare mennesker. Vi giver taletid og rampelys til SMV'er og marketingafdelinger, som de er flest og med de begræsninger, der kendetegner en helt almindelig hverdag i vores branche; med chefer, der ikke forstår marketing, budgetter, hvor der skal tænkes kreativt for at finde plads til det hele, og produkter, som på ingen måde sælger sig selv.Lyt med, og bliv klogere, underholdt og/eller inspireret, mens du er på vej videre.