Texta: Marketing med videre

En podcast af Texta - Onsdage

Onsdage

Kategorier:

25 Episoder

  1. Afsnit #24: Konsulentmarketing: Hvad, hvordan og hvorfor?

    Udgivet: 25.12.2024
  2. Afsnit #23: Lille marketingafdeling i en stor virksomhed

    Udgivet: 18.12.2024
  3. Afsnit #22: Omstilling fra specialist til generalist

    Udgivet: 11.12.2024
  4. Afsnit #21: Group Marketing: Markedsføring på kryds og tværs

    Udgivet: 4.12.2024
  5. Afsnit #20: Fra milliard-virksomhed til menneskelige marketingbudgetter

    Udgivet: 27.11.2024
  6. Afsnit #19: Marketing i Tyskland (B2B)

    Udgivet: 20.11.2024
  7. Afsnit #18: Intern kommunikation på budget

    Udgivet: 13.11.2024
  8. Afsnit #17: D2C/brand-webshops: Set fra forhandlernes side

    Udgivet: 6.11.2024
  9. Afsnit #16: Nyt, nyt, nyt: Visk tavlen ren, og start fra 0 (igen)

    Udgivet: 30.10.2024
  10. Afsnit #15: Impostor-syndromet i Marketing: Hvem, hvad og hvorfor?

    Udgivet: 23.10.2024
  11. Afsnit #14: Forhandlermarketing: Åbn nye døre

    Udgivet: 16.10.2024
  12. Afsnit #13: 25 år i samme virksomhed og marketingafdeling

    Udgivet: 9.10.2024
  13. Afsnit #12: Employer branding i svære brancher

    Udgivet: 3.10.2024
  14. Afsnit #11: Branding i en gammel, konservativ branche

    Udgivet: 18.9.2024
  15. Afsnit #10: Traditionelle markeder i omvæltning

    Udgivet: 11.9.2024
  16. Afsnit #9: Marketing i projekt- og udbudsvirksomheder

    Udgivet: 5.9.2024
  17. Afsnit #8: De første 100 dage som ny CMO

    Udgivet: 28.8.2024
  18. Afsnit #7: Re-commerce i praksis - i dag og ikke i 2035

    Udgivet: 22.8.2024
  19. Afsnit #6: Sådan gør du din virksomhed attraktiv overfor praktikanter

    Udgivet: 14.8.2024
  20. Afsnit #5: Brand på ansigtet eller ansigt på brandet?

    Udgivet: 6.8.2024

1 / 2

Marketing, kommunikation og branding. Det er det, vi snakker om i #marketingmedvidere. Men ikke med Mærsk, Matas og alle de andre store med et marketingbudget på en million-milliard. Nej, vi snakker med brands og marketingfolk fra "den virkelige verden". Dem, der ikke har travlt med at jagte branchepriser, men resultater.Dem, der ikke kloger sig på LinkedIn, men lever stille. Og godt.Dem, der ikke har noget at sælge og får noget personligt ud af at dele ud af tips og tricks på en podcast, men som gør det alligevel, fordi de er rare mennesker. Vi giver taletid og rampelys til SMV'er og marketingafdelinger, som de er flest og med de begræsninger, der kendetegner en helt almindelig hverdag i vores branche; med chefer, der ikke forstår marketing, budgetter, hvor der skal tænkes kreativt for at finde plads til det hele, og produkter, som på ingen måde sælger sig selv.Lyt med, og bliv klogere, underholdt og/eller inspireret, mens du er på vej videre.