Afsnit #37: Jobjagt i marketing og et hårdt "marked"
Marketing med videre - En podcast af Texta - Onsdage

Kategorier:
Jobmarkedet i marketing er i konstant forandring – nogle gange er der flere jobs end kandidater, andre gange er konkurrencen benhård. Hvordan navigerer man i en tid, hvor mange står uden en "stol"? Vi taler med Mikkel, der selv har oplevet jobjagtens op- og nedture. Hør hans erfaringer, bedste råd og hvordan du kan skille dig ud i et presset marked.Mikkel arbejder som Growth & Marketing Manager hos Arturel, en virksomhed der sælger akustiske kunstværker via deres webshop og showroom. Arturel er baseret i Aarhus, hvor hovedkontor, produktion og showroom er samlet under ét tag. Virksomheden henvender sig både til private forbrugere og offentlige institutioner, med særligt fokus på store åbne kontorlandskaber, hvor de akustiske kunstværker kan skabe en markant forbedring af lydmiljøet.Mikkel har over 10 års erfaring med webshops og digital markedsføring. Han har arbejdet med en bred vifte af virksomheder gennem sin tidligere rolle hos online marketingbureauet Asento. Med et mål om at opbygge en alsidig profil har Mikkel udviklet kompetencer inden for både e-handel og mange discipliner inden for digital markedsføring. Hans karriere begyndte med et praktikforløb som en del af markedsføringsøkonomuddannelsen på VIA University College.