Marketing med videre
En podcast af Texta - Onsdage

Kategorier:
42 Episoder
-
Afsnit #41: Marketingøkonomi: Budgettering, indkøb, kategorianalyser mv.
Udgivet: 23.4.2025 -
Afsnit #40: "Karriererådgivning" til marketingfolk
Udgivet: 16.4.2025 -
Afsnit #39 Special: Sådan skilte Frederik Rasmussen sig ud i bunken af ansøgere til marketingjobs
Udgivet: 9.4.2025 -
Afsnit #38: Marketingjob/-karriere i udlandet
Udgivet: 2.4.2025 -
Afsnit #37: Jobjagt i marketing og et hårdt "marked"
Udgivet: 26.3.2025 -
Afsnit #36: Kernefortælling i B2B
Udgivet: 19.3.2025 -
Afsnit #35: Marketing og barsel (før, under og efter)
Udgivet: 12.3.2025 -
Afsnit #34: Egen butik, forhandlere og webshop på samme tid
Udgivet: 5.3.2025 -
Afsnit #33: Account based marketing (ABM) i virkeligheden
Udgivet: 26.2.2025 -
Afsnit #32: Viden, sparring og indsigter uden marketingkollegaer
Udgivet: 19.2.2025 -
Afsnit #31: Når annonceplatformene er din modspiller
Udgivet: 12.2.2025 -
Afsnit #30: Marketing-blæksprutten/-enhjørningen findes!
Udgivet: 5.2.2025 -
Afsnit #29: One man/woman-army i marketing
Udgivet: 29.1.2025 -
Afsnit #28: Markedsføring af Low Interest/Generic Products
Udgivet: 22.1.2025 -
Afsnit #27: Hvordan måler du egentlig impact og effekten af marketing?
Udgivet: 15.1.2025 -
Afsnit #26: Konverteringsoptimering (CRO) i virkeligheden og hverdagen
Udgivet: 8.1.2025 -
Afsnit #25: AI i SMV'er (og marketing): Ja, nej, njaeh ... ?
Udgivet: 1.1.2025 -
Afsnit #24: Konsulentmarketing: Hvad, hvordan og hvorfor?
Udgivet: 25.12.2024 -
Afsnit #23: Lille marketingafdeling i en stor virksomhed
Udgivet: 18.12.2024 -
Afsnit #22: Omstilling fra specialist til generalist
Udgivet: 11.12.2024
Marketing, kommunikation og branding. Det er det, vi snakker om i #marketingmedvidere. Men ikke med Mærsk, Matas og alle de andre store med et marketingbudget på en million-milliard. Nej, vi snakker med brands og marketingfolk fra "den virkelige verden". Dem, der ikke har travlt med at jagte branchepriser, men resultater.Dem, der ikke kloger sig på LinkedIn, men lever stille. Og godt.Dem, der ikke har noget at sælge og får noget personligt ud af at dele ud af tips og tricks på en podcast, men som gør det alligevel, fordi de er rare mennesker. Vi giver taletid og rampelys til SMV'er og marketingafdelinger, som de er flest og med de begræsninger, der kendetegner en helt almindelig hverdag i vores branche; med chefer, der ikke forstår marketing, budgetter, hvor der skal tænkes kreativt for at finde plads til det hele, og produkter, som på ingen måde sælger sig selv.Lyt med, og bliv klogere, underholdt og/eller inspireret, mens du er på vej videre.