Marketing med videre

En podcast af Texta - Onsdage

Onsdage

Kategorier:

42 Episoder

  1. Afsnit #41: Marketingøkonomi: Budgettering, indkøb, kategorianalyser mv.

    Udgivet: 23.4.2025
  2. Afsnit #40: "Karriererådgivning" til marketingfolk

    Udgivet: 16.4.2025
  3. Afsnit #39 Special: Sådan skilte Frederik Rasmussen sig ud i bunken af ansøgere til marketingjobs

    Udgivet: 9.4.2025
  4. Afsnit #38: Marketingjob/-karriere i udlandet

    Udgivet: 2.4.2025
  5. Afsnit #37: Jobjagt i marketing og et hårdt "marked"

    Udgivet: 26.3.2025
  6. Afsnit #36: Kernefortælling i B2B

    Udgivet: 19.3.2025
  7. Afsnit #35: Marketing og barsel (før, under og efter)

    Udgivet: 12.3.2025
  8. Afsnit #34: Egen butik, forhandlere og webshop på samme tid

    Udgivet: 5.3.2025
  9. Afsnit #33: Account based marketing (ABM) i virkeligheden

    Udgivet: 26.2.2025
  10. Afsnit #32: Viden, sparring og indsigter uden marketingkollegaer

    Udgivet: 19.2.2025
  11. Afsnit #31: Når annonceplatformene er din modspiller

    Udgivet: 12.2.2025
  12. Afsnit #30: Marketing-blæksprutten/-enhjørningen findes!

    Udgivet: 5.2.2025
  13. Afsnit #29: One man/woman-army i marketing

    Udgivet: 29.1.2025
  14. Afsnit #28: Markedsføring af Low Interest/Generic Products

    Udgivet: 22.1.2025
  15. Afsnit #27: Hvordan måler du egentlig impact og effekten af marketing?

    Udgivet: 15.1.2025
  16. Afsnit #26: Konverteringsoptimering (CRO) i virkeligheden og hverdagen

    Udgivet: 8.1.2025
  17. Afsnit #25: AI i SMV'er (og marketing): Ja, nej, njaeh ... ?

    Udgivet: 1.1.2025
  18. Afsnit #24: Konsulentmarketing: Hvad, hvordan og hvorfor?

    Udgivet: 25.12.2024
  19. Afsnit #23: Lille marketingafdeling i en stor virksomhed

    Udgivet: 18.12.2024
  20. Afsnit #22: Omstilling fra specialist til generalist

    Udgivet: 11.12.2024

1 / 3

Marketing, kommunikation og branding. Det er det, vi snakker om i #marketingmedvidere. Men ikke med Mærsk, Matas og alle de andre store med et marketingbudget på en million-milliard. Nej, vi snakker med brands og marketingfolk fra "den virkelige verden". Dem, der ikke har travlt med at jagte branchepriser, men resultater.Dem, der ikke kloger sig på LinkedIn, men lever stille. Og godt.Dem, der ikke har noget at sælge og får noget personligt ud af at dele ud af tips og tricks på en podcast, men som gør det alligevel, fordi de er rare mennesker. Vi giver taletid og rampelys til SMV'er og marketingafdelinger, som de er flest og med de begræsninger, der kendetegner en helt almindelig hverdag i vores branche; med chefer, der ikke forstår marketing, budgetter, hvor der skal tænkes kreativt for at finde plads til det hele, og produkter, som på ingen måde sælger sig selv.Lyt med, og bliv klogere, underholdt og/eller inspireret, mens du er på vej videre.