Afsnit #32: Viden, sparring og indsigter uden marketingkollegaer

Marketing med videre - En podcast af Texta - Onsdage

Kategorier:

Hvordan holder du dig opdateret og udvikler dig, når du er den eneste marketingperson i din virksomhed? I dette afsnit taler vi med Paul Falconer, Marketing Manager hos Oestergaard, om at finde faglig sparring, få kritiske spørgsmål fra de rette mennesker og navigere i en verden, hvor alle har en holdning til marketing, selv med tvivlsom faglig baggrund. Lyt med og få indsigt i, hvordan du kan styrke din faglighed – også uden et marketingteam omkring dig.Oestergaard laver lidt af hvert - Deres første prioritet og den store del af det internationale firma beskæftiger sig med at lave maskiner til noget der kalder sig "rendering" og det er ikke computer rendering, som man ellers kunne tro. Oestergaards maskiner bearbejder biprodukter fra slagteriindustrien og fiskeindustrien, alt det man normalt smider ud - og laver det om til fedt og proteiner som bruges til dyrefoder, aqua foder, hunde- og kattemad samt alt muligt andet som kosmetik og medicin og sådan. Derudover har de også en afdeling, der laver kæmpestore industrielle frysetørrer og en afdeling, der laver maskiner til fødevareindustrien, der bearbejder forskellige fødevarer.Paul Falconer er Marketing Manager/Head of marketing hos Oestergaard. Han har arbejdet med marketing og kommunikation siden 2011, hvor han blev uddannet med en kandidatgrad i Medievidenskab. Han har bl.a. været nogle år i B2C verdenen og har også arbejdet freelance, men har i de sidste 6 år været i B2B marketing. Hans personlige interesse for marketing har gjort ham til en "jack-of-all-trades", der forsøger at kunne lidt af hvert inden for markedsføring og plejer at kreere alt in-house selv.