Afsnit #28: Markedsføring af Low Interest/Generic Products

Marketing med videre - En podcast af Texta - Onsdage

Kategorier:

Markedsføring af produkter med lav interesse eller generiske varer kan være en udfordring, men det betyder ikke, at det er umuligt at skabe opmærksomhed. I dag dykker vi ned i strategierne bag at få produkter til at skille sig ud i et hav af alternativer. Fra at bygge tillid og værdi til at finde kreative måder at engagere forbrugerne på – vi ser på, hvordan du kan gøre det kedelige spændende og skabe reel interesse.Lidt om dagens gæst:Kiilto (KiiltoClean A/S) er en familieejet virksomhed, der udvikler, fremstiller ogmarkedsfører hygiejneløsninger til det professionelle marked. Virksomheden er dettidligere Plum A/S i Assens, og er en af Danmarks førende leverandører afhåndhygiejne (sæber, cremer og desinfektion). Produkterne produceres på fabrikkeni Assens og markedsføres via et bredt forhandlernetværk i Danmark. I 2019 blevvirksomheden en del af finske Kiilto Oy, og sortimentet blev udvidet medrengøringsprodukter til erhvervsrengøring.Helle Bilsted er Marketing Manager hos Kiilto. Hun har været i firmaet i 10 år, og harinden da arbejdet med marketing hos et større dansk medicinalfirma, også i knap 10år, med en kortere periode på bureausiden. Helle er uddannet Cand.Negot. fra Syddansk Universitet i Odense, og har senest suppleret meduddannelsesforløbet IAA Digital Excellence fra Danmarks Medie- ogJournalisthøjskole i København.