Afsnit #36: Kernefortælling i B2B

Marketing med videre - En podcast af Texta - Onsdage

Kategorier:

I B2B-marketing handler det ikke kun om produkter – det handler om historien bag. En stærk kernefortælling skaber troværdighed, differentierer brandet og bygger relationer i en kompleks købsproces. Vi taler med Mathilde, Brand Manager hos Trinity, om, hvorfor en solid grundfortælling er afgørende i B2B, og hvordan du arbejder strategisk med den.Trinity Hotel og Konference er et af Jyllands største konferencehoteller. De er en moderne konference- og mødedestination beliggende i naturskønne omgivelser ved Lillebælt. Med et stærkt fokus på bæredygtighed og service i verdensklasse tilbyder Trinity skræddersyede løsninger til både store og små virksomheder – altid med sloganet "Hvor Ekstra er Standard" som pejlemærke.Mathilde Majlund er Brand Manager på Trinity Hotel og Konference og har arbejdet med branding og markedsføring i over 7 år. Hun har gennem de sidste 5 år været omkring en del brancher, der har formet hendes idé omkring, hvad markedsføring er og kan bidrage til - herunder vinbranchen, e-commerce, SaaS og nu hotel- og konferencebranchen. Til daglig har Mathilde ansvaret for at brande de +30 møde- og konferencelokaler på Trinity i Fredericia. Det vil sige, at hun har ansvaret for alt fra hjemmeside til sociale medier.