Afsnit #14: Forhandlermarketing: Åbn nye døre
Texta: Marketing med videre - En podcast af Texta - Onsdage
Kategorier:
Én ting er at sælge produkter eller ydelser direkte til dem, som skal bruge dem. Men hvordan filan sælger og markedsfører man sig lige til dem, som skal sælge på dine vegne? Ja, forhandlere, retailers eller wholesale; kært barn har mange navne. Det er nogle helt andre ting, de lægger vægt på i sin beslutning. Og der er mange om buddet. Det skal Jeanette gøre os lidt klogere på i dag.Lidt om dagens gæst:Jeanette er Marketing Manager og har været hos Baron i 2 år og er ansvarlig for al marketing i virksomheden – både strategi og drift. Jeanette har siddet med marketing på både bureau og kundesiden de seneste 6 år.I dag er hun bosat i Snoghøj i Fredericia, hvor hun er vendt hjem efter 7 dejlige år i Aalborg, efter at havde studeret International Virksomhedskommunikation og Engelsk fra Aalborg Universitet. Baron A/S er en virksomhed med hovedsæde i Danmark, men du finder vores produkter i over 35 lande. Vores produkter udvikles for og med murere, anlægsgartnere, brolæggere og tagdækkere. Brancher, hvor udstyr af høj kvalitet har stor betydning for det daglige arbejde.Derfor sætter vi en ære i at udvikle og sælge produkter, som kan holde til livet ude på byggepladsen – og som gør arbejdet og processerne nemmere og mere effektive for håndværkerne.Men vi udvikler og sælger ikke bare produkter. Vi både følger tendenser i håndværkerbranchen og forsøger at påvirke den selv i en positiv retning.