Afsnit #17: D2C/brand-webshops: Set fra forhandlernes side

Texta: Marketing med videre - En podcast af Texta - Onsdage

Kategorier:

I 2024 skal brands have sin egen D2C-webshop. Ik'? Det tyder alt i hvert fald på. Men hvordan opleves den trend lige ude hos de forhandlere, som nu, i et større eller mindre omfang, skal konkurrere med brand owners om at få solgt vedkommendes produkter? Vi har hevet Jørgen fra Lampemesteren i studiet til at give os et svar.Lidt om dagens gæst:Lampemesteren A/S er en virksomhed baseret i Ringkøbing, der driver 28 webshops fordelt på 27 lande. De håndterer alle online discipliner internt og tilbyder et sortiment på cirka 25.000 lamper og tilbehør fra over +120 forskellige brands.Jørgen Bækgaard har været ansat hos Lampemesteren A/S i otte år som E-commerce Manager. Før dette var han i fem år Webmanager hos Nettoline A/S. Hans erfaring inden for e-handel og webmanagement har været central i hans rolle hos Lampemesteren A/S.Lyt med, når vi udforsker de udfordringer og muligheder, der opstår i spændet mellem webshops og brands, og hvordan Jørgen og hans team navigerer i dette miljø.