Afsnit #21: Group Marketing: Markedsføring på kryds og tværs

Texta: Marketing med videre - En podcast af Texta - Onsdage

Kategorier:

Én ting er at være marketingansvarlig for ét brand og virksomhed. Noget helt andet er at være ansvarlig for flere/en gruppe. For hvordan filan gør man lige det, uden at man ender med at glemme nogen og noget eller ender med at prioritere noget over andet? Hvordan kan man nå det hele, når man skal være lidt, alle steder, hele tiden? Det kan du blive klogere på i dagens afsnit, hvor vi har Mette Møller fra Seasight Group med som gæst.Lidt om dagens gæst:Seasight Group består af flere selskaber med over 250 medarbejdere. Gruppen inkluderer:Hvide Sande Shipyard: Specialiserer sig i nybygning af fartøjer med fokus på alternative drivmidler og grøn omstilling af søfarten.Hvide Sande Agency & Supply: En havneoperatørvirksomhed.Seasight Solutions: Udvikler og producerer innovative løsninger til vind- og forsvarsindustrien, herunder løfteværktøjer til vindmølleinstallation og arbejdsplatforme til alt hvad der kan flyve i det danske forsvar.Seasight Davits: Verdensledende inden for kraner til offshore vindmøller. Mette Møller, Head of Marketing hos Seasight Group, har over 10 års erfaring inden for marketing og kommunikation. Hun har været med til at vækste en marketingafdeling fra en enkeltperson til et professionelt team på 13, der inkluderer specialister som SoMe Manager, Content Manager, E-mail Automation Marketer, Fotograf og videomand. I starten af 2024 begyndte hun hos Seasight Group, hvor hun er ansvarlig for at definere marketingstrategier i en kontekst af B2B-projektsalg på tværs af gruppens selskaber. Mette har en HD i Marketing Management fra Aarhus Universitet og en bachelor of Arts in Modern Languages, English and German fra Aarhus Universitet, Handels- og Ingeniørhøjskolen i Herning.