Afsnit #24: Konsulentmarketing: Hvad, hvordan og hvorfor?
Texta: Marketing med videre - En podcast af Texta - Onsdage
Kategorier:
Du kan markedsføre produkter. Du kan markedsføre løsninger. Men hvordan markedsfører du dem, der laver arbejdet og "er" produktet? Her kan og skal du ikke snakke produktegenskaber; højde, drøjde, størrelse eller gørelse. Og det er heller ikke det samme som at italesætte behov, teknologier og fears. Sigtet er indstillet mod menneskerne; konsulenterne med de mange års erfaring, indsigten i lignende cases. Selvfølgelig ud fra værdimæssige pointer.Lidt om dagens gæst:PeopleNet er et IT-konsulent og kursushus med ca. 25 medarbejdere. PeopleNet bygger, designer og implementere moderne og fremtidssikrede løsninger til internt brug i både offentlige og private virksomheder, som understøtter samarbejde, kommunikation og den generelle effektivitet. PeopleNet er Microsoft Partner indenfor Modern Work, og der dermed specialister i at udvikle, supportere og opgradere løsninger indenfor den moderne arbejdsplads. Hvert år uddanner PeopleNet mere end 10.000 medarbejdere i at bruge kendte digitale tjenester så som Excel, Power BI, Teams, SharePoint og AI. Julie Torp Rehn er Digital Marketing Manager hos PeopleNet. Hun er til daglig ansvarlig for markedsføringen af PeopleNets digitale ydelser, løsninger og kompetencer gennem nyhedsbreve, webinars, artikler, blogindlæg, cases, events og sociale medier. Julie står også for at udvikle PeopleNets kommunikations- og markedsføringsstrategi på tværs af de områder, som PeopleNet er specialister inden for. Julie har en bachelor og kandidat fra AAU-Cph i Kommunikation og har arbejdet i PeopleNet de sidste 5 år, både åde studentermedhjælper og senere fuldtid.