Afsnit #3: Tone of voice i B2B

Texta: Marketing med videre - En podcast af Texta

Kategorier:

I ugens afsnit af #marketingmedvidere zoomer vi ind på tone of voice i B2B-regi – og til at gøre os endnu klogere på emnet har vi inviteret Lisbeth Kempel fra Patrade med i studiet. Lidt om dagens gæst:Patrade (PAtent, TRAdemark, DEsign) er et IP-konsulenthus med godt 80 medarbejdere. Virksomheden rådgiver om IP (Intellectual Property), hele processen fra strategi, etablering af rettigheder og håndhævelse af immaterielle rettigheder i hele verden, herunder online brand protection, hvor de årligt fjerner i tusindvis af svindelwebshops og annoncer for kopivarer. Virksomhedens kunder er alt fra iværksættere og SMV’er til helt store virksomheder med kendte brands.Lisbeth Kempel er CMO hos Patrade. Hun har arbejdet med marketing og kommunikation i +30 år og har været igennem hele turen fra FMCG, over kontaktchef på reklamebureau, som hun forlod til fordel for at arbejde inhouse i B2B-virksomheder. Hun har specialiseret sig i rådgivningsvirksomheder og corporate branding. Lisbeth er uddannet HD-Afsætningsøkonomi/Marketing Management fra Handelshøjskolen i Aarhus, hvor hun desuden har gennemført en EMCC - Executive Master Corporate Communications.