Afsnit #8: De første 100 dage som ny CMO

Texta: Marketing med videre - En podcast af Texta

Kategorier:

Hvad ville du gøre, hvis du kun havde 100 dage som CMO? Ej, okay. Halvsløjt spin på en Nik og Jay-sang. Men hey, hvad ville du egentlig gøre, hvis du startede et nyt sted og skulle nå så meget som muligt på de første 100 dage? Det har vi inviteret Asger fra Kanpla i podcaststudiet for at blive klogere på.Lidt om dagens gæst:Kanpla er en B2B-softwarevirksomhed, som udelukkende fokuserer på contract catering industrien. Rejsen begyndte som et gymnasieprojekt med en enkel, men ambitiøs idé. Nu er de vokset til en blomstrende virksomhed med 40+ ansatte, der betjener mere end 2.000 lokationer og +200.000 brugere fordelt på i alt 9 lande.Asger Holst Jensen er Head of Marketing hos Kanpla, hvor han bringer mere end seks års erfaring inden for marketing med sig. Som autodidakt specialist har han arbejdet med både e-handel og B2B SaaS, og han har erfaring fra både bureau- og inhouse-roller. Uden for arbejdet er Asger en passioneret fan af AGF og Liverpool FC, og han har en stærk interesse for politik og Formel 1.