Designer Notes
En podcast af Idle Thumbs
Kategorier:
84 Episoder
-
Designer Notes 84: Zach Barth - Part 1
Udgivet: 31.8.2024 -
Designer Notes 83: Mitch Lasky - Part 2
Udgivet: 6.6.2024 -
Designer Notes 82: Mitch Lasky - Part 1
Udgivet: 6.5.2024 -
Designer Notes 81: Jake Solomon - Part 2
Udgivet: 11.4.2024 -
Designer Notes 80: Jake Solomon - Part 1
Udgivet: 5.12.2023 -
Designer Notes 79: Trent Kusters - Part 2
Udgivet: 9.10.2023 -
Designer Notes 78: Trent Kusters - Part 1
Udgivet: 25.9.2023 -
Designer Notes 77: Cole Wehrle
Udgivet: 14.8.2023 -
Designer Notes 76: Tanya Short
Udgivet: 23.6.2023 -
Designer Notes 75: Moonbreaker
Udgivet: 3.5.2023 -
Designer Notes 74: Charlie Cleveland
Udgivet: 13.4.2023 -
Designer Notes 73: Liz England
Udgivet: 15.3.2023 -
Designer Notes 72: Harvey Smith
Udgivet: 10.1.2023 -
Designer Notes 71: Matthew Davis
Udgivet: 29.11.2022 -
Designer Notes 70: Justin Ma
Udgivet: 9.10.2022 -
Designer Notes 69: Chris Delay - Part 2
Udgivet: 15.8.2022 -
Designer Notes 68: Chris DeLay - Part 1
Udgivet: 27.6.2022 -
Designer Notes 67: Old World
Udgivet: 18.5.2022 -
Designer Notes 66: Luca Redwood
Udgivet: 28.3.2022 -
Designer Notes 65: Robin Hunicke - Part 2
Udgivet: 19.2.2022
Why do we make games? Every designer has a different and very personal answer to that question. Soren Johnson, founder of Mohawk Games, sits down with noted designers to find out by examining their careers as a whole.