Designer Notes

En podcast af Idle Thumbs

Kategorier:

84 Episoder

  1. Designer Notes 84: Zach Barth - Part 1

    Udgivet: 31.8.2024
  2. Designer Notes 83: Mitch Lasky - Part 2

    Udgivet: 6.6.2024
  3. Designer Notes 82: Mitch Lasky - Part 1

    Udgivet: 6.5.2024
  4. Designer Notes 81: Jake Solomon - Part 2

    Udgivet: 11.4.2024
  5. Designer Notes 80: Jake Solomon - Part 1

    Udgivet: 5.12.2023
  6. Designer Notes 79: Trent Kusters - Part 2

    Udgivet: 9.10.2023
  7. Designer Notes 78: Trent Kusters - Part 1

    Udgivet: 25.9.2023
  8. Designer Notes 77: Cole Wehrle

    Udgivet: 14.8.2023
  9. Designer Notes 76: Tanya Short

    Udgivet: 23.6.2023
  10. Designer Notes 75: Moonbreaker

    Udgivet: 3.5.2023
  11. Designer Notes 74: Charlie Cleveland

    Udgivet: 13.4.2023
  12. Designer Notes 73: Liz England

    Udgivet: 15.3.2023
  13. Designer Notes 72: Harvey Smith

    Udgivet: 10.1.2023
  14. Designer Notes 71: Matthew Davis

    Udgivet: 29.11.2022
  15. Designer Notes 70: Justin Ma

    Udgivet: 9.10.2022
  16. Designer Notes 69: Chris Delay - Part 2

    Udgivet: 15.8.2022
  17. Designer Notes 68: Chris DeLay - Part 1

    Udgivet: 27.6.2022
  18. Designer Notes 67: Old World

    Udgivet: 18.5.2022
  19. Designer Notes 66: Luca Redwood

    Udgivet: 28.3.2022
  20. Designer Notes 65: Robin Hunicke - Part 2

    Udgivet: 19.2.2022

1 / 5

Why do we make games? Every designer has a different and very personal answer to that question. Soren Johnson, founder of Mohawk Games, sits down with noted designers to find out by examining their careers as a whole.

Visit the podcast's native language site