Designer Notes
En podcast af Idle Thumbs
Kategorier:
84 Episoder
-
Designer Notes 64: Robin Hunicke - Part 1
Udgivet: 3.2.2022 -
Designer Notes 63: Josh Sawyer - Part 2
Udgivet: 10.1.2022 -
Designer Notes 62: Josh Sawyer - Part 1
Udgivet: 8.12.2021 -
Designer Notes 61: Chet Faliszek
Udgivet: 20.11.2021 -
Designer Notes 60: Andy Schatz - Part 2
Udgivet: 20.10.2021 -
Designer Notes 59: Andy Schatz - Part 1
Udgivet: 16.9.2021 -
Designer Notes 58: Rob Daviau - Part 2
Udgivet: 15.7.2021 -
Designer Notes 57: Rob Daviau - Part 1
Udgivet: 25.4.2021 -
Designer Notes 56: David Dunham
Udgivet: 25.2.2021 -
Designer Notes 55: Meg Jayanth
Udgivet: 21.8.2020 -
Designer Notes 54: Jon Ingold - Part 2
Udgivet: 27.7.2020 -
Designer Notes 53: Jon Ingold - Part 1
Udgivet: 18.6.2020 -
Designer Notes 52: Roger Keating
Udgivet: 26.5.2020 -
Designer Notes 51: Michał Drozdowski and Przemysław Marszał
Udgivet: 14.2.2020 -
Designer Notes 50: Alex Hutchinson
Udgivet: 18.12.2019 -
Designer Notes 49: Adam Saltsman - Part 2
Udgivet: 1.11.2019 -
Designer Notes 48: Adam Saltsman - Part 1
Udgivet: 15.10.2019 -
Designer Notes 47: Brendon Chung - Part 2
Udgivet: 5.8.2019 -
Designer Notes 46: Brendon Chung - Part 1
Udgivet: 29.6.2019 -
Designer Notes 45: Rami Ismail
Udgivet: 5.6.2019
Why do we make games? Every designer has a different and very personal answer to that question. Soren Johnson, founder of Mohawk Games, sits down with noted designers to find out by examining their careers as a whole.