60 Episoder

  1. Magtsnak – Hvordan laver man et lobbypres?

    Udgivet: 24.5.2023
  2. Magtsnak – Marie Bjerre skal vide, hvad hun sidder med, Brinkmanns guld og Dansk Regnbueråd

    Udgivet: 15.5.2023
  3. Magtsnak – Løkkes evne til komposition i Jon-sagen og Folkemødet

    Udgivet: 28.4.2023
  4. Magtsnak – Partier der sover, F-sagen, sådan får du support

    Udgivet: 20.4.2023
  5. Temaafsnit – Hvordan laver du en strategi?

    Udgivet: 28.3.2023
  6. Magtsnak – Kommunen der knækker FB, Twitters blå flueben, AI for lobbyisten og LinkedIn uden hashtags

    Udgivet: 26.3.2023
  7. Magtsnak – Bruuns Twitter-trick, FB-forsvar gone wrong og så en AI-jobansøgning

    Udgivet: 16.3.2023
  8. Magtsnak Uge 10 – TikTok er måske dødt, hvorfor en bog i en kampagne, og en fængselssang

    Udgivet: 8.3.2023
  9. Temaafsnit – Talspersoner på tværs af medier

    Udgivet: 19.2.2023
  10. Temaafsnit – YouTubes algoritmer og formater

    Udgivet: 15.2.2023
  11. Magtsnak – Uge 6 – Mads i midten, hvad skal du måle efter og sprogløse partiledere

    Udgivet: 10.2.2023
  12. Uge 5 – Medieudvikling, Podcast i politisk kommunikation og Akut-kampagner

    Udgivet: 3.2.2023
  13. Temaafsnit: Instagrams algoritmer

    Udgivet: 28.1.2023
  14. Uge 4 – Gør partiledere det selv, hvorfor hoppe af sociale medier og bal i den nye borgerlige

    Udgivet: 25.1.2023
  15. Temaafsnit: LinkedIns algoritmer

    Udgivet: 21.1.2023
  16. Magtsnak – TikTok-lobbyisme, Særlige Rådgivere, Bededags-digitale tryk

    Udgivet: 19.1.2023
  17. Temaafsnit: Facebooks algoritmer

    Udgivet: 18.1.2023
  18. Magtsnak – Uge 3 – Vermund, Tendenser, Embedsghostwriters og ugen der gik

    Udgivet: 13.1.2023
  19. Tema: Sådan tackler du en krise og en shitstorm

    Udgivet: 27.12.2022
  20. Magtsnak – Ministre der kommunikerer godt og skidt og GDPR-forvirring

    Udgivet: 20.12.2022

1 / 3

Vært Rasmus Amtoft og Ekspert i sociale medier og politisk digital kommunikation, Benjamin Rud Elberth, analyserer på cases og udlægger viden om kommunikation på tværs af medier.