662 Episoder

  1. #480 Tool time - Webinars

    Udgivet: 8.1.2021
  2. EP #479: Er du klar til Apple iOS 14 & Facebook?

    Udgivet: 7.1.2021
  3. EP #478: Twitter Ads

    Udgivet: 14.12.2020
  4. EP #477: Remote marketingsafdeling

    Udgivet: 8.12.2020
  5. EP #476: 7 copywriter-hacks til landingssider

    Udgivet: 7.12.2020
  6. EP #475 Facebook Messenger som kampagnemålsætning

    Udgivet: 2.12.2020
  7. EP #474: Hvor meget af dit marketingbudget skal bruges på annoncering?

    Udgivet: 30.11.2020
  8. EP #473 Vores marketing-planer i 2021

    Udgivet: 27.11.2020
  9. EP #472 Conversions API fra Facebook: Det vigtigste, du aldrig har hørt om

    Udgivet: 25.11.2020
  10. EP #471 Hvordan finder du a-players til din marketingsafdeling?

    Udgivet: 23.11.2020
  11. EP #470 Google Ads til Black Friday feat. Albert Støttrup

    Udgivet: 20.11.2020
  12. EP #469 Skal du opdele dine kampagner mellem Facebook og Instagram?

    Udgivet: 9.11.2020
  13. EP #468 Sådan skal du måle din e-mail marketing

    Udgivet: 6.11.2020
  14. EP #467 5 learnings fra en ad account med 10m i spend

    Udgivet: 4.11.2020
  15. EP #466: Tool time - Clearbit

    Udgivet: 2.11.2020
  16. EP #465: Hvornår skal du optimere efter Reach på Facebook?

    Udgivet: 23.10.2020
  17. EP #464: Hvad skal du gøre lige nu for at forberede dig til Black Friday 2020?

    Udgivet: 21.10.2020
  18. EP #463: Konkrete metoder til linkbuilding feat. Henrik Bondtofte

    Udgivet: 19.10.2020
  19. EP #462: Link building 2021 feat. Henrik Bondtofte

    Udgivet: 16.10.2020
  20. EP #461: Er SKAG i Google Ads død?

    Udgivet: 7.10.2020

10 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.