662 Episoder

  1. EP #460: Automatiserede Webinars

    Udgivet: 5.10.2020
  2. EP #459: 3 indstillinger i Facebook Pixel, du bør tjekke i dag

    Udgivet: 2.10.2020
  3. EP #458: 80/20 af dine marketingaktiviteter

    Udgivet: 30.9.2020
  4. EP #457: 9 apps til at lave flotte kreativer på mobilen - anbefalet af Facebook selv (+2 bonusser)

    Udgivet: 28.9.2020
  5. EP #456: Stop med at sende ugentlige nyhedsbreve

    Udgivet: 25.9.2020
  6. EP #455: Pris pr. anskaffelse VS pris pr. ekstra konvertering (Incremental Sales)

    Udgivet: 23.9.2020
  7. EP #454: YouTube Video Remarketing (inkl. et fedt hack)

    Udgivet: 14.9.2020
  8. EP #453: E-mail Segmentering

    Udgivet: 11.9.2020
  9. EP #452: 7 greb til højere konverteringsrate på din landingsside til betalt trafik

    Udgivet: 9.9.2020
  10. EP #451: 5 måder, du kan bruge slideins & exit intent popups som B2B-virksomhed

    Udgivet: 7.9.2020
  11. EP #450: B2B Leadscoring

    Udgivet: 3.9.2020
  12. EP #449: Smart Bidding med Google Ads

    Udgivet: 1.9.2020
  13. EP #448: Skal du lave dit eget podcast?

    Udgivet: 28.8.2020
  14. EP #447: Facebook lukker ad accounts til højre og venstre: Hvad kan du gøre?

    Udgivet: 27.8.2020
  15. EP #446: Content Marketing for Ecommerce

    Udgivet: 25.8.2020
  16. EP #445 SEO & CRO via Video

    Udgivet: 21.8.2020
  17. EP #444 Facebook Lead Ads vs. Conversation Ads vs. Custom Intent - Hvor får man de billigste e-mail signups?

    Udgivet: 18.8.2020
  18. EP #443 Sales & Marketing Playbook

    Udgivet: 14.8.2020
  19. EP #442 Email attribution

    Udgivet: 12.8.2020
  20. EP #441: Hvilken af Facebooks budgivningsstrategier skal du vælge?

    Udgivet: 10.8.2020

11 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.