662 Episoder

  1. EP #401: Er det 5-150.000 kr. værd at købe advertorials? (SEO & PR)

    Udgivet: 18.2.2020
  2. EP #400: Er vi færdige med Marketing Brief?

    Udgivet: 14.2.2020
  3. EP #399: Content Fatigue: Hvordan skiller du dig ud, når der er SÅ meget indhold?

    Udgivet: 13.2.2020
  4. EP #398: Anbefalinger til popups ud fra 5 milliarder besøgende hos Sleeknote - del 2/2

    Udgivet: 11.2.2020
  5. EP #397: Anbefalinger til popups ud fra 5 milliarder besøgende hos Sleeknote - del 1/2

    Udgivet: 6.2.2020
  6. EP #396: E-mail marketing i 2020

    Udgivet: 23.1.2020
  7. EP #395: Når Facebook måler alt for LIDT salg: 3 fejlkilder, du skal kende

    Udgivet: 21.1.2020
  8. EP #394: B2B Leadgenerering: 5 tricks til bedre afkast på webinars

    Udgivet: 17.1.2020
  9. EP #393: Spotify Ads (Sleeknote i dine hørebøffer)

    Udgivet: 16.1.2020
  10. EP #392: Hvad koster en Digital marketing manager, og hvornår skal du have en?

    Udgivet: 14.1.2020
  11. EP #391: Fremtiden for Google Ads: Robotterne kommer

    Udgivet: 7.1.2020
  12. EP #390: Facebook Annoncering i 2020

    Udgivet: 5.1.2020
  13. EP #389: SEO i 2020

    Udgivet: 2.1.2020
  14. EP #388: Account Based Marketing (B2B) anno 2020

    Udgivet: 19.12.2019
  15. EP #387: Google Attribution er kommet - er det noget værd?

    Udgivet: 17.12.2019
  16. EP #386: TikTok annoncering i 2020

    Udgivet: 10.12.2019
  17. EP #385: Giver "Brand Awareness" bedre kunder end low funnel Search Ads?

    Udgivet: 8.12.2019
  18. EP #384: List building + Sådan udsolgte Morten Münster Behavers.co på 24 timer

    Udgivet: 5.12.2019
  19. EP #383: Positionering med content feat. Morten Münster

    Udgivet: 3.12.2019
  20. EP #382: Learnings efter 182 deltagere til Marketing Brief Bio-event

    Udgivet: 26.11.2019

14 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.