662 Episoder

  1. EP #381: Mål værdien af B2B Leadgenerering (Et lead er ikke et lead)

    Udgivet: 24.11.2019
  2. EP #380: Produktiv vs. Effektiv: Kunsten at nå de RIGTIGE opgaver

    Udgivet: 21.11.2019
  3. EP #379: Sådan skaber du SALG med Influencer Marketing

    Udgivet: 19.11.2019
  4. EP #378: 5X tricks til at få mere ud af LinkedIn Ads for B2B

    Udgivet: 17.11.2019
  5. EP #377: Lead Ads i Google Search - Årets største opdatering?

    Udgivet: 6.11.2019
  6. EP #376: Artificial Intelligence i E-Commerce

    Udgivet: 31.10.2019
  7. EP #375: Tror du på hvad Google siger (og julemanden)?

    Udgivet: 29.10.2019
  8. EP #374: 2 "nye" funktioner med Facebook Ads : Dynamic Language & Polls

    Udgivet: 27.10.2019
  9. EP #373: Deep Work: Hvordan du rent faktisk får lavet noget

    Udgivet: 23.10.2019
  10. EP #372: 10 anbefalinger til succes med Black Friday 2019

    Udgivet: 20.10.2019
  11. EP #371: Hvad gør du, når du taber penge på Search Ads i Google?

    Udgivet: 15.10.2019
  12. EP #370: Product Marketing: Når produktet er din bedste markedsføring

    Udgivet: 13.10.2019
  13. EP #369: Sådan hijacker du konferencer via Facebook Ads (og pølsevogne)

    Udgivet: 11.10.2019
  14. EP #368: International SEO - Skal du oversætte dit indhold?

    Udgivet: 1.10.2019
  15. EP #367: Spred din risiko: 10 trafikkanaler, der IKKE er Google eller Facebook

    Udgivet: 29.9.2019
  16. EP #366: Skal du afholde en konference som markedsføring?

    Udgivet: 27.9.2019
  17. EP #365: Mini-events (fx morgenmøder) for B2B-virksomheder

    Udgivet: 23.9.2019
  18. EP #364: Skal du annoncere på din konkurrents brand?

    Udgivet: 17.9.2019
  19. EP #363: Facebook har åbnet Messenger Lead Ads, og det er en ret stor nyhed

    Udgivet: 15.9.2019
  20. EP #362: Hvis vi skulle bygge et SaaS i dag

    Udgivet: 10.9.2019

15 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.