662 Episoder

  1. EP #361: Sådan sælger du meget mere på Amazon feat. Jonas Kapper

    Udgivet: 9.9.2019
  2. EP #360: Hvem skal sælge på Amazon? feat. Jonas Kapper

    Udgivet: 5.9.2019
  3. EP #359: Er linkbuilding ulovligt?

    Udgivet: 4.9.2019
  4. EP #358: 5 konkrete metoder til at skalere dine Facebok Ads profitabelt

    Udgivet: 2.9.2019
  5. EP #357: Jacob Risgaard fra Coolshop om fysiske butikker, Løvens Hule og Premium

    Udgivet: 28.8.2019
  6. EP #356: 7 ting du kan købe på Blackhatworlds beskidte forum

    Udgivet: 25.8.2019
  7. EP #355: 8 skarpe metoder til at ramme dine B2B-målgrupper på Facebook & LinkedIn

    Udgivet: 21.8.2019
  8. EP #354: Video i din E-mail Marketing

    Udgivet: 19.8.2019
  9. EP #353: Klik til 0.5 kr. pr. stk. med Gmail Ads feat. Anders Qwist

    Udgivet: 15.8.2019
  10. EP #352: Alle marketers bør have en swipefile; sådan bruger Emil hans

    Udgivet: 12.8.2019
  11. EP #351: Målret virksomheder der bruger en given teknologi med LinkedIn

    Udgivet: 9.8.2019
  12. EP #350: Custom Intent på YouTube: Genvejen til billige Google Ads' klik

    Udgivet: 7.8.2019
  13. EP #349: Do things that don't scale

    Udgivet: 4.8.2019
  14. EP #348: Er 'Browse abandonment' e-mail en god idé?

    Udgivet: 1.8.2019
  15. EP #347: Vores personlige LinkedIn-strategi i 2019 [B2B]

    Udgivet: 31.7.2019
  16. EP #346: Konverteringsperiode (Facebook Ads) - Den vigtige indstilling, du ikke kender

    Udgivet: 29.7.2019
  17. EP #345: De 5 første ting vi ville kigge på som nye CMOs i en virksomhed

    Udgivet: 26.7.2019
  18. EP #344: 7 forslag til B2B marketing på lavt budget

    Udgivet: 24.7.2019
  19. EP #343: Pinterest annoncering er kommet til Danmark, og vi er allerede igang

    Udgivet: 22.7.2019
  20. EP #342: Spilder du penge på dårlig leadgenerering?

    Udgivet: 19.7.2019

16 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.