662 Episoder

  1. EP #341: Learnings fra +150/200 solgte billetter til Social Ads Conference

    Udgivet: 17.7.2019
  2. EP #340: Sådan har dansk webshop fået 9.9/10 på Trustpilot [CASE]

    Udgivet: 15.7.2019
  3. EP #339: SEO - Juni Core Update 2019 & Fremtiden for e-commerce søgeresultater

    Udgivet: 12.7.2019
  4. EP #338: Whitepapers vs. Webinars vs. Fysiske events i din B2B Markedsføring

    Udgivet: 8.7.2019
  5. EP #337: 12 Marketing & business bøger til sommerferien

    Udgivet: 5.7.2019
  6. EP #336: Se antallet af NYE køb med et Facebook Incremental Lift Study

    Udgivet: 3.7.2019
  7. EP #335: 10 statistikker om "anmeldelser" i 2019

    Udgivet: 1.7.2019
  8. EP #334: Vores 5 yndlings-funktioner med Ahrefs.com

    Udgivet: 28.6.2019
  9. EP #333: 7 B2B Marketing Automation-setups, vi anbefaler

    Udgivet: 26.6.2019
  10. EP #332: Store Visits & Offline Event Sets: Sådan skaber du trafik i din butik med Facebook ads

    Udgivet: 23.6.2019
  11. EP #331: Introduktion til Predictive Lead Scoring

    Udgivet: 21.6.2019
  12. EP #330: Relevansscore er død. Her er erstatningen til det vigtigste tal på Facebook.

    Udgivet: 18.6.2019
  13. EP 329: Funnels er fortid: Flywheel er fremtiden

    Udgivet: 17.6.2019
  14. EP #328: Valg af Marketing Automation platform

    Udgivet: 14.6.2019
  15. EP #327: Emils vigtigste learnings fra at have lanceret "Built to Scale"-bogen

    Udgivet: 12.6.2019
  16. EP #326: Mål din Email Marketing på disse tal

    Udgivet: 7.6.2019
  17. EP #325: For webshops: 3x affiliates, du skal passe på med

    Udgivet: 5.6.2019
  18. EP #324: 5 værktøjer for den mere avancerede marketers

    Udgivet: 31.5.2019
  19. EP #323 Lav SEO med Topic Cluster-Modellen

    Udgivet: 29.5.2019
  20. EP #322: Du kender ikke ITP 2.1, men det bør du: Det har lige ødelagt Google Analytics

    Udgivet: 27.5.2019

17 / 34

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.